Volgers

zaterdag 16 maart 2013

Sarah Kay


Zo en daar zijn we weer wat gaat een week toch snel zeg.
Als eerste wil ik jullie bedanken voor het duimen voor een baan voor mijn man maar hij is het helaas niet geworden.
Verder heb ik gisteren mijn urine laten controleren en de blaasontsteking is weg nu maar hopen dat het weg blijft.
Ik ben alleen nu nog snot en snot verkouden jaja het zal een keer meezitten.
Afgelopen hebben we de zomervakantie geboekt we gaan lekker samen met mijn ouders naar Frankrijk (bretagne)voor 15 dagen heb er al helemaal zin in.

En dan nu even over de kaart het is weer een borduurkaart met een patroon uit de hobbyjournaal het 3D plaatje wat ik erbij heb gedaan is van Sarah Kay.
Het garen wat ik heb gebruikt is van Joy! ik vind dit altijd wel fijn garen om dit mee tedoen.
Ik wens iedereen een prettige weekend!
O ik hoor dat de droger klaar is dus ik ga maar even handdoeken vouwen.
Pia

11 opmerkingen:

Aleida zei

Ja, het HH gaat altijd maar door. Jammer dat je man de baan niet gekregen heeft!
Je kaartje is wel heel leuk geworden.
groetjes,

Nelleke zei

Leuk borduurwerk, en Sarah Key doet me aan vroeger denken, toen had je er heel veel van. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Och Pia wat jammer dat je man het niet gehaald heeft met z'n nieuwe baan.....frustrerend is dat....maar een leuke vakantie in het vooruitzicht is toch wel fijn om naar uit te kijken.....
je kaartje is weer een heel lievertje.....
TOP !!!
groetjes Rosina

jolanda zei

mooi kaartje

Lia zei

Wat een lief kaartje Pia,
groetjes Lia

Rianne Timmers zei

Heel lief kaartje en beterschap met de verkoudheid
Liefs Rianne

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart, leuk plaatje en mooi borduurwerk.
Jammer dat de baan voor je man niet door ging, ik hoop dat je snel van je verkoudheid af bent.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat jammer dat je man het niet is geworden Pia, echt balen. Nu maar hopen dat de blaasontsteking niet meer terugkomt, want zo vaak is ook niet echt een pretje. Heerlijk een vakantie in het vooruitzicht. Je kaartje is weer prachtig meis.
Liefs van Anita

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaart Pia en het plaatje is ook zo lief.

Fijne zondag,
Greet

Lenie zei

jammer dat je man de baan niet heeft gekregen, veel succes met solliciteren.
je kaart is mooi hoor.
groeten Lenie

Riet zei

Schitterende kaart Pia.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...