Volgers

zaterdag 2 maart 2013

Taart


Goedemiddag medebloggers,
Jeetje wat heb ik afgelopen woensdag weer prachtige creaties gezien bij het KKT echt helemaal top!
Ben benieuwd wat de nieuwe kleuren gaan worden.

Verder wil ik jullie vragen om nog wat langer te duimen want het sollicitatiegesprek van afgelopen donderdag is niet doorgegaan omdat die man ziek was.
Nu moet hij a.s. woensdag om 1 uur ben benieuwd.....

Zoals ik jullie al eerde had geschreven is mijn moeder 75 jaar geworden ze had o.a. een workshop taarten maken van ons kado gehad.
Naar die workshop ben ik ook mee geweest want om nou alleen tegaan is ook niet leuk.

De workshop duurde anderhalf uur en was hier bij de bloemist ben erg benieuwd naar jullie reactie.
Ik wens iedereen nog een prettige weekend toe en tot de volgende keer!
Liefs,
Pia

8 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Pia wauw dat ziet er echt prachtig uit .
Ik heb geen groene vingers vindt ikzelf wel jammer want ik hou wel van bloemen en planten maar zelfs de vetplanten gaan bij mij niet zo lang mee.
Liefs Cindy

Aleida zei

Mooi bloemstukje hebben jullie gemaakt! En we duimen rustig door!
groetjes,

Greet van Maurik zei

Heel mooi bloemstukje Pia.
En wens je man veel succes met de sollicitatie.

Groetjes Greet

Rosina zei

Een prachtige gekleurde taart Pia....wat een mooie bloemen zitten erin....leuk dat je met je moeder naar zo'n leuke workshop geweest bent...
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt Pia, ik vind de kleuren ook zo mooi, top weer. Ik zal woensdag duimen dat het sollicitatiegesprek van je man goed zal gaan, wat jammer dat hij ziek was.
Liefs van Anita

Christine zei

Een prachtige creatie Pia en natuurlijk blijf ik duimen voor je man!!
Liefs
Christine

Lenie zei

wat een mooie taart en duimen voor je man.
groeten Lenie

Ans S. zei

Wat een prachtig voorjaarsbloemstuk.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...