Volgers

maandag 29 april 2013

Maandag


Goedemorgen allemaal,
Wat is het weer koud en triest buiten he?
Alle redenen om lekker te freubelen vandaag.
Ik heb nu heerlijk 2 weken meivakantie heb (nog) niet speciaals op de planning staan we zien wel wat we deze 2 weken gaan doen.
Wat heb ik afgelopen week weer mooie creaties gezien bij het kleurenkaartenteam heb alleen pas afgelopen weekend bij de meeste een reactie weg kunnen zetten.
Maar beter laat dan nooit zeg ik dan maar.
Voor vandaag heb ik een kaart uit de wel bekende oude doos.
Het stempelafdrukje is van Eline Pelinkhof en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik wens iedereen een prettige dag en tot de volgende keer!
Pia

8 opmerkingen:

Cindy zei

hallootjes
Een hele leuke kaart en zo`n lieve kleuren .
Een fijne dag ondanks de koude
Een creatieve dag
Cindy

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

Anita Meijer zei

Schattig kaartje weer Pia en geniet van je 2 weken vakantie, wat een heerlijk vooruitzicht. Super.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Een beetje vrolijkheid kunnen we wel gebruiken. Groetjes, Nelleke ps fijne vakantie.

corryskaart zei

hoi pia
je bent wat kleur betreft in de juiste tijd zo met dat vrolijke oranje:-)) ziet er lekker fris en vrolijk uit en zou zeggen geniet lekker van je vakantie
groetjes
corry

jaimie zei

Hallo Pia,

Ik zal duimen voor beter weer in je vakantie hoor, want dit weer is maar triest hé !

Mooi kaartje.

Groetjes, Jaimie

Aleida zei

Een mooi, vrolijk kaartje! Fijne vakantie!
groetjes,

Riet zei

Wat een schitterende kaart Pia.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...