Volgers

vrijdag 12 april 2013

Vrijdag


Ik was vanmiddag heerlijk een middagje vrij maar heb helaas niet alles kunnen doen wat ik wilde doen.
Dit zal bij de meeste van jullie wel bekend voorkomen.
Deze week was verder een rustige week waar weinig in gebeurd is.
Morgen gaan we even gezellig naar Poortvliet toe om naar een nieuwe bank tekijken en zondag komen mijn ouders bij ons eten.
Verder moet ik dit weekend ook nog het kaartje voor het kleurenkaartenteam maken want volgend weekend komt daar niet van dan gaan we een weekendje naar Den Haag toe.
Ik vergeet bijna om iets over mij kaart temelden het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Nou ik wens iedereen een zonnig en prettige weekend!
Liefs Pia

9 opmerkingen:

Rosina zei

Je kaartje is weer prachtig Pia...leuke kleurtjes...
en ook jullie een fijn zonnig weekend
liefs Rosina

GerJanne zei

Hoi Pia,
een rustig weekje is ook wel eens lekker toch!?
Je kaart is weer leuk!
Mooi gekleurd!
GerJanne

Ellen zei

Leuk gedaan Pia!
Liefs, Ellen

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Pia, ik vind hem prachtig. Veel plezier het weekend.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

ach, wat klinkt het verhaal bekend in de oren ! mijn dagen mogen soms ook wel 36 uren hebben hoor !
toch een heel er gmooi en lief kaartje
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.


Liefs Riet.

jolanda zei

mooi kaartje

jaimie zei

Hallo Pia,

Plezant kaartje, leuke kleurthes.

Groetjes, Jaimie

Lenie zei

Wat een vrolijke en prachtige kaart, mooi papier ook.
groeten Lenie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...