Volgers

zondag 19 mei 2013

Kers


Eindelijk is hij daar dan weer een keer de zon!!!
Heb er helaas niet zo van kunnen genieten want mij schoonouders kwamen hier eten en douchen.
Bij hen wordt nl. op dit moment de badkamer gerenoveerd.
Was erg gezellig maar kon nu helaas niet naar buiten toe.
Zometeen gaan we lekker lopend naar mijn ouder om te eten dan ben ik toch nog even buiten geweest.
De kaart die ik deze keer wil laten zien heb ik al even geleden gemaakt.
Zelf vond ik hem wel geslaagd en jullie?
Liefs Pia

12 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
een lekkere vrolijke kaart en een kers om in te happen:-))
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje Pia en helaas hier alleen maar af en toe een flauw zonnetje en veel wind dus buiten zitten was er helaas niet bij.
Liefs van Anita

Cindy zei

Hoi Pia het is een superleuke kaart
geworden.
Hopelijk heb je toch nog even van het zonnetje kunnen genieten
Een fijne avond
Cinderella

Mieke zei

Leuke kaart. Lekker zomers die kersjes.

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Gelukkig kan ik weer een reactie geven.
Hele leuke kaart heb je gemaakt.

groetjes Greet

Aleida zei

Een heel leuk kaartje. Kersen als stans en kersen op de achtergrond. Heerlijk! Het wordt vanzelf weer kersen-tijd.
groetjes,

Rosina zei

Leuke kaart Pia...vrolijke frisse kleurtjes heb je gebruikt....
groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Pia,
erg leuk gedaan dat je het achtergrond papier en het afbeeldinkje in kersen hebt gedaan!
Echt helemaal in stijl! Lief dat je schoonouders bij jullie kunnen douchen...
GerJanne

Ans S. zei

Wat een leuke kersenkaart, mooi gemaakt.
Nog een gezellige 2de pinksterdag.

Groetjes Ans

Misseke zei

Leuke kaart, Pia - leuke kersjes.

Groetjes, Misseke

Riet zei

Wat een mooie kaart Pia.

Liefs Riet.

Renate zei

lekker weertje was het inderdaad. leuk kaartje, word ik helemaal vrolijk van.

Groetjes Renate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...