Volgers

woensdag 29 mei 2013

Kleurenkaartenteam zwart-wit


Goedemorgen lieve medebloginnetjes,

Jeetje is het alweer de laatste woensdag van de maand dus tijd voor het kleurenkaartenteam.
De kleuren voor vandaag zwart-wit en zijn gekozen door Marfien.
Het papier wat ik heb gebruikt is van het kruidvat en de naam van het stempelafdrukje ben ik even kwijt iemand enig idee?
Ik kom zeker nog een kijkje bij jullie nemen maar wanneer is nog even de vraag want ik moet zo gaan werken en vanmiddag moet ik naar de homeopaat toe.
Liefs Pia

25 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje ! je afdrukje is van Daisy and Dandelion. heb hem zelf ook, en het was mijn allereerste kaartje dat ik op mijn blog zette =)
blij met je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

Ellen zei

Wat een lief beertje! De bloemetjes staan er goed bij. Geslaagd zwart-wit kaartje.
Fijne dag, Ellen

corryskaart zei

Goeiemorgen pia
Een erg leuke kaart zo met die vensters ziet er super uit
Groetjes van corry

Monique zei

Wat een leukertje!
grtjs
Monique

jolanda zei

mooi kaartje

Nelleke zei

Mooi geworden en een erg mooie stempel, maar weet niet waarvan die is. Groetjes, Nelleke

Ellen zei

Prachtige kaart Pia!
Liefs, Ellen

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie en stijlvolle kaart met de kleuren zwart en wit voor vandaag. Mooi gedaan. Leuk afdrukje. Komt goed tot zijn recht op deze kaart.
Ik ga nog even naar de anderen van het KKT.
Groetjes Saskia

Rosina zei

Heel mooi kaartje PIa wat een leuk stempeltje van die beer...PRACHTIG geheel!!!
groetjes Rosina

Marfien zei

Een hele gezellige beer, past prima in zwart/wit
De beertjes van 'forever friends' zijn toch ook in die kleuren?
Mooi geheel

Nancy zei

Hey Pia,

Wat een mooie stempel en ook het achtergrondpapier is top!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Ha Pia,
wat een schatje zeg! Enig beertje heb je op je kaart! Ik hoop dat de homeopaat je kan helpen!
GerJanne

Liv Herremans zei

Hoi Pia! Jouw kaart is ook prachtig hoor! Het afdrukje vind ik heel schattig :)

groetjes
Liv

Ans S. zei

Prachtige kaart, Pia.
Schattig stempeltje heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Nelly zei

Prachtige kaart in de kleuren Zwart - Wit.
Zijn niet de makelijkste kleuren maar jij hebt er iets moois van gemaakt.

Groetjes Nelly

Ans Gilbert zei

Hoi Pia,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuk de berenstempel en mooi afgewerkt..liefs van Ans

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Misseke zei

Prachtig kaartje Pia - mooi geheel in zwart en wit en ook het beertje is erg leuk zo.

Groetjes,
Misseke

Rianne Timmers zei

wat een schattig kaartje zeker voor honden liefhebbers.
liefs Rianne

Marian zei

Wat een liefert je kaart
Groetjes

SandraW zei

Wat een liefje, Pia!

Liefs, San

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Pia, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

Annelies zei

Wat een lieve kaart. Mooie stempel!

Groetjes, Annelies

Renate zei

Wat een scheetje. De kleuren zijn leuk gebruikt.

Groetjes Renate.

Erna Logtenberg zei

Wat een mooi zwart wit kaartje heb je gemaakt!! Lieve groetjes, Erna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...