Volgers

zondag 12 mei 2013

Moederdag


Goedemiddag lieve bloggers,
Zo daar zijn we dan weer.
Vanmorgen eerst even onder de douche geweest en daarna bij mij schoonouders wezen lunchen en thee gedronken.
We zijn nu even thuis en zo meteen gaan we bij mij ouders eten Asperges!! Heb er al zin in het zijn de eerste van dit jaar.
Hoop wel dat het dan goed gaat met mijn tanden/tandvlees heb nl. sinds eergisteren daar last van alleen als er iets van drinken ofzo langs gaat en daarna gaat het wel heb toch maar net even voor de zekerheid wat ingenomen hoop niet dat ik naar de tandarts moet....

De kaart die ik voor vandaag heb gemaakt is naar een idee van Yvonne mijn ouders zijn nl. volgend jaar januari 50 jaar getrouwd en wil hiervoor een mooie kaart maken.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Voor de moeders onder ons iedereen een hele fijne moederdag nog!
Pia

13 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Je kaart ziet er erg leuk uit Pia.

Groetjes Greet

Nelleke zei

Leuke kaart heb je gemaakt, heel anders dan we van jou gewend zijn. Groetjes, Nelleke

Mieke zei

Haha toevallig. Ik heb vandaag aspergesoep van ons mama gekregen, hihi. Lekker!!!
Hele mooie kaart laat je hier zien.

Lia zei

Prachtige kaart Pia,
groetjes Lia

Christine zei

Mooie kaart Pia! Ook de kleuren vind ik heel mooi!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

jaimie zei

Hallo Pia,

Stijlvolle kaart !

Groetjes, Jaimie

Anita Meijer zei

Ik vind het een prachtige kaart Pia, hij is zo mooi van kleur ook. Ik hoop niet dat dit op een tandartsbezoekje uitloopt, je kan ook een tandarts voor gevoelige tanden proberen dat wil zeker wel helpen. Sterkte.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Prachtige kaart, ik zeg net als Nelleke heel anders dan wat we van je gewend zijn.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Mooi kaartje Pia!! En lekker de eerste asperges! Helemaal als het voor je klaargemaakt wordt, toch?
Hopelijk is het goed gegaan met je tandvlees?
GerJanne

Lenie zei

wat een mooie kaart in deze kleuren.
groeten Lenie

Rosina zei

Hele leuke kaart Pia, vooral de kleurencombi is geweldig mooi....wat een leuk vooruitzicht dat je ouders hun gouden bruiloft gaan beleven....
Ennnn heerlijk asperges, hier staan ze volgend weekend op het menu...mmmmmm lekkerrrr

groetjes Rosina

Renate zei

Dit vind ik een heel mooi kaartje. Je kleurencombi vind ik heel mooi.

Groetjes Renate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...