Volgers

donderdag 2 mei 2013

Yvonne's 52 weeks of Christmas challenge



Dit is voor de eerste keer dat ik mee doe met de Yvonne's 52 weeks of Christmas en dan ook nog meteen een challenge.
Ik heb deze kaart net gemaakt het is dat ik vrij ben anders was het me niet gelukt om hiervoor een kaart temaken.
Ik vind het een erg leuk kaart patroon waar ik denk ik nog wel meer kaarten mee ga maken.
Het plaatje wat ik heb gebruikt is van mo manning en het papier komt uit een blok van het Kruidvat.
Zo en nu eerst nog even boodschappen doen want anders hebben we straks niks te eten.
Liefs Pia

17 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooie kaart pia, ik heb hem ook gemaakt en ga hem vandaag nog plaatsen. Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi pia
nou je kaart is prachtig geslaagd en heel vrolijk voor een kerstkaart
groetjes
corry

Rosina zei

Heel leuk kerstkaartje Pia...mooi modelletje hé....ook een heel mooi sfdrukje van Mo Manning....en heel mooi ingekleurd ook....TOP!!!

groetjes Rosina

Lia zei

Wat een leukerd Pia,
groetjes Lia

Aleida zei

Wat een leuke kaart! En vast klaar voor December, lekker handig.
groetjes,

Nellie zei

Een hele leuke kaart geworden Pia,
leuk dat je mijn volger bent geworden en natuurlijk wordt ik gelijk volger van jou blog.
Lieve groetjes Nellie

Misseke zei

Wat een leuke kerstkaart! Mooi met het Mo Manning plaatje.

Leuk dat je me bent gaan volgen ;).

Groetjes, Misseke

GerJanne zei

Hoi Pia,
ik vind het een prachtige kerstkaart! En het is erg leuk mee te doen, want voor je het weet heb je een stapeltje kaarten voor kerst klaar.
GerJanne

Yvonne van Bruggen zei

Wat leuk dat je meedoet Pia!! En je kaartje is goed gelukt!
Lieve groetjes, Yvonne

Julie VanP zei

Ja, de vorm is leuk. Vind het papier ook erg mooi! Leuk dat je mijn blog gaat volgen!

Groetjes,
Mar10=creatief

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Pia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Greet van Maurik zei

Leuke vrolijke kerstkaart en wat een leuke stempel.

Groetjes Greet

Rianne Timmers zei

Wat een leuk modelletje is je kaartje echt super.
Liefs Rianne

jaimie zei

Hallo Pia,

Knappe kerstkaart !

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

een leuk en geslaagd kaartje
grtjs, martina
x

jolanda zei

hele leuke kaart

Mieke zei

Mooie kaart! Dat stempeltje vind ik zoooo leuk!
Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ben net ook volger geworden bij jou! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...