Volgers

donderdag 9 mei 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas

Zo het is alweer donderdag dus tijd voor een kerstkaart.
Ik heb voor deze week een origami kerstkaart dacht dat is weereens wat anders.
Gisteren zijn we heerlijk een dagje naar Goes en Intratuin geweest was een zeer geslaagd dagje geworden.
Morgen nog 1 vrij dagje en dan zit de vakantie van 14 dagen er weer op wat gaat de tijd toch snel.
Net nog even al het onkruid om het huis weggehaald dus dat is ook weer netjes.
Zo dat was het dan weer voor vandaag, ik wens iedereen verder nog een prettige Hemelvaartsdag toe.
Pia

10 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje!
Groetjes Sjoukje

Diny zei

Wat een leuk kaartje Pia!
En ik zag dat je volger van mijn blog bent geworden.....heel leuk!
Ik wilde me ook aanmelden bij jou....maar dat lukt op een of andere manier niet!

Groetjes Diny

Riet zei

Wat een mooie kaart Pia.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Zo van de zomer naar de Kerst! Echt superleuk, die tak. Vroeger wilde mijn moeder nooit een kerstboom, toen ik klein was en dan hing ze allemaal van dit soort takken aan de muur met versiering. Achteraf denk ik dat ze misschien bang was dat wij alles uit de boom trokken (ik ben de oudste van 4). Hihihi, maar je ziet dat het bij mij meteen herinneringen oproept!
Groetjes,
GerJanne

corryskaart zei

hoi pia
wat apart met dat origamivouwen ziet er heel kerstig uit!
groetjes van corry

jaimie zei

Hallo Pia,

Leuke kaart.

Groetjes, Jaimie

Misseke zei

Wat leuk gedaan Pia - eens wat anders zo ;) - mooie kerstkaart.

Groetjes, Misseke

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaart Pia, hij is heel mooi. Ja wat jammer dat je vakantie alweer bijna om is, de tijd vliegt.
Liefs van Anita

Rosina zei

Heel leuk je kaartje Pia...mooi die origami gevouwen takjes....knap gedaan!!!

groetjes Rosina

Mieke zei

Ziet er leuk uit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...