Volgers

donderdag 16 mei 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas

Goedemorgen,

Jeetje wat gaat een week toch snel om is het alweer donderdag alweer bijna een week aan het werk.
De asperges zondag waren heerlijk en met mij kies/tandvlees was het goedgegaan!
Heb er nog wel steeds last van dus toch maar naar de tandarts gebeld nu ben ik gistermiddag al even geweest voor een gesprek omdat er een nieuwe tandarts is en hij zei dat het waarschijnlijk niks bijzonders is maar een bloot liggende tandhals.
Heb meteen even bij het kruidvat tandpasta speciaal hiervoor gekocht en ik durf het nog niet heel hard tezeggen volgens mij werkt het!!!
Moet nu volgende week woensdag om 10 over 9 weer naar de tandarts en dan is het controle, foto's en tandsteen duimen jullie even voor me dat er verder niks gevonden wordt ben nl. altijd best wel angstig voor de tandarts.
Wordt dus nog vervolgt....

Zo en dan nu even over de kerstkaart van vandaag het is net als vorige week een origami kaart geworden maar dan toch weer even net wat anders.
Kom ook zeker nog vandaag bij jullie kerstkaarten (of andere kaart) een kijkje nemen ben erg benieuwd wat ik weer voor moois tezien krijg.
Een fijne donderdag gewenst en tot ziens!
Pia

12 opmerkingen:

Riet zei

Wat een mooie kaart Pia.

Liefs Riet.

Nelleke zei

Knap hoor om weer een kerstkaart te maken, deze is ook weer heel anders. Groetjes, nelleke

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Pia...het blijft mooi die origamitakjes...
succes met de tanden...

groetjes Rosina

Greet van Maurik zei

Wat heb je dat mooi gedaan Pia, hele leuke kaart.

Groetjes en het beste met je gebid.

Greet

jaimie zei

Hallo Pia,

Leuke kerstkaart !

En ik zal duimen voor je tandcontrole hoor, ben zelf ook geen fan van de tandarts :-)

Groetjes, Jaimie

Ellen zei

Leuk gedaan Pia!
Liefs, Ellen

Misseke zei

Mooi gemaakt weer Pia - erg origineel met die origamitakjes.

Groetjes, Misseke

Yvonne van Bruggen zei

Wat een originele kaart!! Leuk dat je weer meedoet Pia!!
Groetjes, Yvonne

Lenie zei

nou dit ziet er allemaal weer prachtig uit hoor.
groeten Lenie

Anita Meijer zei

Volgens mij had ik het al gezegd van die tandpasta maar dat helpt echt hoor. Ik vind je kerstkaartje weer heel mooi Pia.
Liefs van Anita

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Mooi gedaan. Prachtig kaartje.
Groetjes Saskia

Ans S. zei

Heel mooi gemaakt deze kerstkaart.
Ik zal voor je duimen woensdag, ik ben ook best angstig voor de tandarts.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...