Volgers

donderdag 23 mei 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas


Zo en het is alweer donderdag dus tijd voor een kerstkaart.
De kaart die ik voor deze week heb gemaakt is eigenlijk simpel heb restjes papier gebruikt en de muziek van stille nacht heilige nacht.
Al bij al vond ik het kaartje toch wel leuk genoeg geworden om op mijn blog tezetten.
Vanmorgen ben ik met veel zenuwen naar de tandarts geweest er zijn foto's gemaakt en hij heeft gekeken maar alles is helemaal in orde!!!
Ben daar natuurlijk heel blij mee alleen waar komen nu die steken vandaan????
Hoop dat dat snel ophoudt maar het is wel een hele opluchting dat alles verder goed is.
Moet nu alleen nog een keer naar de mondhygiëniste om het tandsteen weg telaten halen wat een beetje onder mij tandvlees zit.
Maar dit hoefde niet direct dus ik denk dat ik eerst maareens op vakantie ga en daarna daar een afspraak voor ga maken.
Ik wens jullie een fijne dag vandaag met hopelijk wat zonneschijn!
Pia x

10 opmerkingen:

Riet zei

Wat een mooie kaart Pia.

Liefs Riet.

Rosina zei

Heel leuk kerstkaartje weer Pia...eenvoudig is ook mooi....
gelukkig is het bij de tandarts meegevallen....
groetjes Rosina

Nelleke zei

Mooie kerstkaart, je bent goed bezig zeg. Groetjes, Nelleke

Misseke zei

Mooie kerstkaart Pia - lekker makkelijk en simpel mag ook wel een keer ;)

Groetjes,
Misseke

Yvonne van Bruggen zei

Een leuk kaartje Pia! En leuk dat je weer meedoet!! Fijn voor je dat er niets aan de hand was bij de tandarts!
Groetjes, Yvonne

Anita Meijer zei

Prachtig kerstkaartje Pia en wat fijn dat het allemaal goed was bij de tandarts, wel raar dat je pijn hebt maar wie weet gaat dat vanzelf wel weer over en gewoon die tandpasta blijven gebruiken.
Liefs van Anita

Mieke zei

Leuk idee om een kerstlied te gebruiken. Toffe kaart!

Renate zei

Ik hoop niet dat het de bedoeling is dat ik dit nu ga zingen. Daar zijn de buren niet zo blij mee, denk ik. haha.
Leuk kaartje.

Groetjes Renate.

Lenie zei

leuke kerstkaart zeg met dat bladmuziek erop.
groeten Lenie

Ans S. zei

Mooie kerstkaart.
Gelukkig viel het mee bij de tandarts.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...