Volgers

donderdag 30 mei 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas


Zo en daar zijn we weer met een berichtje dit keer voor Yvonne's 52 weeks of christmas.
Het stempelafdrukje wat ik heb gebruikt is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik ben zelf zeer tevreden over deze kerstkaart en wat vinden jullie ervan?

Verder wil ik iedereen bedanken die gisteren een reactie heeft achtergelaten bij het kleurenkaartenteam.
Ik heb heel veel schitterende creaties voorbij zien komen ben benieuwd wat de nieuwe kleuren gaan worden...
Ik wens iedereen een fijne dag en tot de volgende keer!
Pia

13 opmerkingen:

Lenie zei

ooh wat een prachtige kerstkaart en ook van die mooie kleuren.
groeten Lenie

jolanda zei

heel leuk kaartje, mooi met de kerstbelletjes

Ellen zei

Hij is weer superlief Pia!
Groetjes, Ellen

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Pia, prachtig ingekleurd Tildaatje en die belletjes aan dat koordje zijn ook heel erg leuk...
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart Pia, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Pia- mooi ingekleurd Magnoliaatje en de belletjes zijn erg leuk.

Groetjes, Misseke

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Yvonne van Bruggen zei

Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt!! Leuk! bedankt weer voor het meedoen!
Groetjes, Yvonne

PS Je kaartje voor het KKT is ook al zo lief :-)

martina's kaartjes zei

een lief en geslaagd kaartje, mooi gedaan
grtjs, martina
x

Renate zei

Mooi kaartje. Leuk idee hoe je tilda hebt ingekleurd.

Groetjes Renate.

manuela zei

Prachtige kerstkaart Pia- mooi ingekleurd Magnoliaatje

Liefs Manuela

GerJanne zei

Ach wat een schattig kaartje weer Pia!! Is het nog goed gegaan bij het beoek aan de homeopaat?
GerJanzne

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart en ook super mooi ingekleurd.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...