Volgers

dinsdag 7 mei 2013

Zomerskaartje

Goedemiddag allemaal,
Wat een lekker weer is het he en je zal maar vakantie hebben.
Heb al heerlijk genoten van het zonnetje hopelijk wordt het dan nu echt een keertje ander weer?

Voor vandaag heb ik dan ook een zomerskaartje gemaakt het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben ook deze keer weer erg benieuwd naar jullie reacties die ik altijd met veel plezier lees.
Iedereen nog een zonnige dag verder en tot de volgende keer.
Pia x

13 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi pia
Dit ziet er zeker lekker zomers uit en erg vrolijk met de bootjes op de achtergrond
Groetjes
Corry

Mieke zei

Zomers is het zeker, mooie kaart!

martina's kaartjes zei

deze is leuk ! lekker frisse kleurtjes ! gepast papier ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Hoi Pia,
wat een heerlijk zomers kaartje! Leuk met dat bootjespapier achter het afdrukje! En mooi ingekleurd ook!
GerJanne

Nelleke zei

Haha, ik heb altijd een eerste reactie in mijn gedachten, en ik zie dat dit hetzelfde is als Corry, namelijk dat het een vrolijk zomers kaartje is.
Geniet van het weer.
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

mooi zomers kaartje

Aleida zei

Een heerlijk zomers tafereeltje, Tilda met haar blote benen!
Mooi kaartje.
groetjes,

jaimie zei

Hallo Pia,

Wat tof designpapier en schattig stempelafdrukje, mooi kaartje.

Groetjes, Jaimie

Christine zei

Fris, zomers kaartje! Mooi gedaan Pia!
Liefs
Christine

Yvonne van Bruggen zei

Wat een leuk kaartje Pia!
Lieve groetjes, Yvonne

Anita Meijer zei

Wat een prachtig zomers kaartje Pia, ik vind hem heel mooi.
Liefs van Anita

Rosina zei

Weer een prachtig kaartje Pia....lekker zomers....
jammer hier is het zomers weer op z'n retour...

groetjes Rosina

Riet zei

Wat een schitterende kaart Pia.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...