Volgers

zondag 5 mei 2013

Zondag



Allereerst een hartelijk welkom aan mijn 4 nieuwe volgers ik hoop jullie nog vaak tegen tekomen op mijn blog.
Verder wil ik iedereen ook bedanken voor de reacties die zijn achtergelaten bij mij vorige kaart echt geweldig!
Gisteren hadden we een druk dagje eerst eens het huis wat schoongemaakt en gewassen daarna kwamen mij schoonouders op visite en ben ik met mijn schoonmoeder nog even naar de hobbywinkel geweest.
Nadat zij weg waren moesten we weer snel aan het eten beginnen want mijn ouders zouden komen eten.
Nadat die rond 8 uur weg waren hebben we alleen nog even afgewassen en de rest van de avond heerlijk op de bank doorgebracht.
Het was al bij al wel een hele leuke dag geweest alleen wel wat druk.
De kaart voor vandaag is een restjes kaart geworden ben benieuwd naar jullie reacties.
Liefs Pia

12 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Dat klinkt weer als een gezellig weekendje Pia. Je kaartje is weer een plaatje geworden.
Liefs van Anita

Mieke zei

Mooie kaart. Dat papier met kersjes is zo leuk!

Riet zei

Een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

Leuke kaart heb je gemaakt van de restjes.

Fijne avond,

Greet

Rosina zei

Heel leuk kaartje Pia...en ja de restjes moeten ook op hé....

groetjes Rosina

Ellen zei

Leuk gedaan Pia....ruimt lekker op zo haha.
Liefs, Ellen

jolanda zei

leuk kaartje

jaimie zei

Hallo Pia,

Drukke zaterdag zo te lezen, gelukkig mocht je vandaag wat bekomen. Leuke kaart.

Groetjes, Jaimie

Misseke zei

Leuke kaart is het geworden van de restjes ;).

Groetjes, Misseke

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt !
lekker lente
grtjs, martina
x

corryskaart zei

Hoi pia
Een erg leuke kaart zo met de zittende tilda op het randje!!!
Groetjes
Corry

Aleida zei

Klinkt gezellig! Je kaartje is ook gezellig. Lekker zomers met die kerssen op de achtergrond.
groetjes,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...