Volgers

zondag 9 juni 2013

Duo challenge 24


Lieve medebloggers,
Eindelijke hebben we dan eens lekker weer zou het dan toch nog zomer gaan worden?
Mijn man is momenteel snip verkouden en hij moet morgen op sollicitatiegesprek duimen jullie even mee voor hem.
Ik liep achter met duo challenge en heb nu eindelijk mij duo challenge 14 basket heart kunnen maken.
Het papier wat hiervoor he gebruikt is van de action.
Geniet nog van de zondag en het mooie weer wij gaan zometeen bij mijn ouder gourmetten heb er al helemaal zin.
Pia xxx

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Prachtig gemaakt weer Pia en succes voor je man, ik zal morgen gaan duimen, toi, toi, toi. Veel plezier bij je ouders zo.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Wat een enig bakje!
Heel veel succes voor je man! Altijd spannend, he??
Ik duim voor hem hoor!
GerJanne

Aleida zei

Ik herkende het papier al. Mooi voor dit soort dingen. Ik zal duimen voor jullie!
groetjes,

Renate zei

Leuk gemaakt! Ik zal met jullie mee duimen. Suc-6.

Groetjes Renate.

Riet zei

Wat een prachtig mandje Pia.

Liefs Riet.

Mieke zei

Dat ziet er leuk uit!

Ans S. zei

Leuk mandje heb je gemaakt, ik ga morgen duimen voor je man, wens hem maar heel veel succes.

Groetjes Ans

Rosina zei

Hele leuke creatie Pia...
ik wens je man succes met z'n sollicitatie...

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje ! mooi gedaan, leuk om te geven
grtjs, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...