Volgers

maandag 3 juni 2013

Update


Ik wil jullie even een update geven van mij tandartsbezoek van vandaag.
Het blijkt dus dat bij 2 kiezen de tandhals een beetje bloot ligt deze hebben ze nu gesealed.
Waarschijnlijk moet dit sealen nog een paar keer gebeuren voor optimaal resultaat dus ik hoop er nu eindelijk eens vanaf tezijn.
Verder moet ik nu mijn tanden poetsen met sensodyne.
Verder wil ik jullie een kaart laten zien ik gisteren heb gemaakt.
Ik was er eerst niet helemaal tevreden over maar nu toch eigenlijk wel.
Ben dan ook erg benieuwd naar jullie reacties!
Liefs Pia

9 opmerkingen:

Misseke zei

Prachtig kaartje, Pia?

Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Goed te lezen dat je tandartsbezoek niet voor niets geweest is en dat er beterschap in zit
Je kaartje is best leuk hoor...eenvoudig kan ook mooi zijn...

groetjes Rosina

Mieke zei

Sensodyne is echt de beste tandpasta! Ik kan eigenlijk tegen geen andere... Heb hele overgevoelige tanden. Hopelijk ben je dan eindelijk vanaf! Kan echt zooo vervelend zijn.
Mooie kaart laat je hier weer zien. Leuk, het afdrukje in bruintinten.

Greet van Maurik zei

Hele leuke kaart Pia,

Greet

Anita Meijer zei

Gelukkig weet je nu waaraan het ligt en die sensodyne helpt echt hoor. Hoop dat je snel van de pijn af bent Pia. Ik vind je kaartje weer geslaagd, heel mooi.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Renate zei

Deze is goed gelukt, Toch? Ik vind van wel.

Groetjes Renate.

Aleida zei

Leuk kaartje!
Sterkte met je tanden. Ik poets ook met Sensodyne, wil niks anders meer.
groetjes,

Lenie zei

oh wat een mooie kaart, prachtige stempel ook.
groeten Lenie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...