Volgers

donderdag 13 juni 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas


En jahoor het is me toch gelukt om vandaag nog mee tedoen!
Het is momenteel erg druk op mijn werk ivm de afsluiting van het schooljaar.
Ik wil eerst even iedereen bedanken die maandag heeft zitten duimen voor mijn man!!!
Hij is ziek naar zijn gesprek gegaan wat ze wel erg waardeerde maar hij is het uiteindelijk niet geworden helaas er was iemand die net meer ervaring had.
Hoop wel voor hem dat er snel wat komt want hij zit nu bijna een half jaar thuis.
Met de griep gaat het gelukkig ook alweer een stuk beter en dit is ook fijn voor mij dan kan ik eindelijk weereens goed slapen.
Maar dan nu even over de kerstkaart voor deze week het stempelafdrukje is van forever friends en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben weer zoals altijd erg benieuwd naar jullie reacties.
Nog een fijne avond toegewenst!
Pia

10 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een leuke kaart. leuk idee met de knoopjes.
Wat jammer voor je man en hoop dat hij toch snel een baan krijgt.

Greet

Nelleke zei

Een mooi kaartje met mooi papier, en weer een kerstkaart klaar. Groetjes, Nelleke

Lenie zei

wat een leuke en vrolijke kerstkaart.
groeten Lenie

corryskaart zei

Goeiemorgen pia
Een erg leuke kerstkaart in deze zachte mooie kleuren
Groetjes van corry

martina's kaartjes zei

deze is mooi en lief !
grtjs, martina
x

jolanda zei

mooi kaartje

Riet zei

Wat een leuke kaart Pia.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Wat een lief kaartje Pia. Heel mooi met die pastelkleuren.
Jammer dat je man de baan niet gekregen heeft...Wel knap dat hij ondanks het ziek zijn toch gegaan is!
GerJanne

Renate zei

Leuke kleurtjes, Kei schattig kaartje.

Groetjes Renate.

Yvonne van Bruggen zei

Wat een super leuk kaartje Pia! Leuk dat je weer hebt meegedaan!!
Lieve groetjes, Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...