Volgers

dinsdag 23 juli 2013

Autumn leaves

en kunnen jullie tegen deze warmte? Ik niet voor mij is het tewarm dus ik zit al een paar dagen en lekker te knutselen.
In mijn hobbykamer is het op dit moment 23 graden vind het nog meevallen want in de rest van het huis is het 26 graden.
Maar je hoort me verder niet mopperen want we hebben lang genoeg moeten wachten op mooi weer.
Als het goed is komt morgen mijn digitale foto album met de post ben benieuwd dit is de eerste dat ik dit zo gedaan heb.
Ik heb vandaag een herfstkaart gemaakt deze materialen had ik al even liggen en nu heb ik deze kaart maareens gemaakt.
Met mijn moeder gaat het nog steeds de goede kant op gelukkig en met mijn neefje en zijn vriendin gaat het naar de omstandigheden ook goed.
Mijn neefje is gisteren weer met werken begonnen.
Zo dat was weer weer even voor nu, verder wens ik jullie een prettige avond toe!
Pia

8 opmerkingen:

Renate zei

Jouw herfstkaartje tovert een glimlach op mijn gezicht. Ik vind het wel grappig dat je een herfstkaartje hebt gemaakt met een tempratuur van gemiddeld 30 graden in Nederland. Maar het is wel een heel leuk kaartje geworden hoor. Mooie warme kleuren.

Groetjes Renate.

Ellen zei

Leuke kaart heb je gemaakt Pia...ik vind het papier super!
Fijne avond ook.
Liefs Ellen

Nelleke zei

Je loopt vooruit, haha, het is nu zomer ....maar we maken nu ook kerstkaarten , wat maakt het uit. Hij is leuk geworden. Groetjes, Nelleke

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Mooie herfstkaart.

Groetjes en nog een fijne avond verder.

Greet

Lenie zei

wat een leuke herfstkaart.
groeten Lenie

Anita Meijer zei

Prachtig kaartje weer Pia, heel mooi.
Liefs van Anita

Mieke zei

Mooie herfst kaart!

Misseke zei

Mooie herfstkaart Pia. Je hebt het nog fris in je hobbykamer.

Groetjes,
Misseke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...