Volgers

zaterdag 27 juli 2013

Herfst

Zo heeft het bij jullie vanmorgen ook zo geregend? Het leek hier wel of het weer nacht werd zo donker.
Het gaf even verfrissing maar ik vind het nu weer akelig warm maarja we zullen het ermee moeten doen.
Ik heb voor vandaag weer een herfstkaart in petto het is een kaart die ik al eerder heb gemaakt maar die ik toch aan jullie nog wilde laten zien.
Het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden ben weer erg benieuwd naar jullie reacties!
Een prettige weekend en tot de volgende keer.
Pia

9 opmerkingen:

Ghea zei

wat een schattig kaartje.
Fijn weekend, groetjes van Ghea

jolanda zei

mooi kaartje

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.

Groetjes Greet

Lia zei

Lief kaartjes en ja flinke buien gehad, maar niet afgekoeld haha,
groetjes Lia

Ellen zei

Wat een lieverdje Pia...jij ook fijn weekend!
Liefs, Ellen

Renate zei

Leuke kaart! Mijn vakantie dreigde ook eerder te beginnen. (niet dat ik dat erg zou vinden) Bij het bedrijf waar ik werk kwam het water wel in één keer heel dicht bij. Maar helaas... Het zakte weer vrij snel, en ik heb gewoon tot 5uur moeten werken.

Groetjes Renate.

GerJanne zei

Leuk hoor Pia, lief kaartje.
Het heeft hier net flink ge-onweerd met donder en bliksem en ik heb nachtdienst.
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat een superleuk herfstkaartje heb je gemaakt Pia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

een mooi lief kaartje
grtjs, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...