Volgers

maandag 29 juli 2013

Maandag

Wat gaat de tijd toch hard zeg nog 2 weken vakantie en dan zitten de 6 weken vakantie er weer op.
Maar ik kan wel zeggen dat ik tot nu toe een hele leuke vakantie heb.
In de laatste week van mijn vakantie gaan we nog een paar dagen naar Noorbeek in limburg toe dus dat wordt ook nog een leuke afsluiting van de vakantie.
De kaart voor vandaag is van mo manning en ingekleurd met Derwentpotloden heb denk ik alleen verkeerde stempelinkt gebruikt want met het inkleuren is hij gaan vlekken.
Ben erg benieuwd weer naar jullie reacties.

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Het gaat inderdaad heel hard Pia, ik zit ook alweer in de laatste week vakantie. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Liefs van Anita

Ellen zei

Leuk gedaan Pia...gave stempel is dit hè!
Geniet nog van je vakantie, liefs Ellen

Mieke zei

Wat een leuke kaart!

Aleida zei

Mooie kaart! En van het uitlopen is weinig te zien.
groetjes,

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaart met een superleuke stempel.

Groetjes,
Greet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...