Volgers

donderdag 25 juli 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas

Ik was het bijna vergeten maar het is alweer donderdag dus tijd voor een kerstkaart.
Deze kerstkaart had ik al gemaakt voor ik op vakantie ging.
Het plaatje is van Mo Manning en het papier wat ik heb gebruikt is van een blok van het kruidvat.
Oja gisteren was mijn vakantie album aangekomen en hij is schitterend geworden al zeg ik het zelf.
Zo nu ga ik weer snel verder met de was want die stapelt zich ook maar op met dit weer.
Liefs Pia

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Pia,
mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Enig afdrukje en dat papier is top!
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

Hij is leuk Pia!
Liefs Ellen

Christine zei

Tof kerstkaartje Pia! Ik zou ook eens aan mijn voorraadje moeten beginnen!
Liefs
Christine

Renate zei

Lekker ondeugend kerstkaartje. Heel leuk gemaakt.

Groetjes Renate.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha,die afbeelding blijft leuk,mooie kerstkaart,ik heb me voorgenomen om half augustus te gaan beginnen,lieve groetjes Miranda

Yvonne van Bruggen zei

Wat een leuke kaart!! Mooi gedaan! Leuk dat je weer meedoet deze week!
Groetjes, Yvonne

jolanda zei

prachtige kaart

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...