Volgers

dinsdag 6 augustus 2013

Dinsdag

Zo hier weer een berichtje van mij we zijn gisteren met de trein naar Zandvoort geweest het was heerlijk alhoewel het nog wel flink warm was.
Hier was ook net het EK bezig voor zandsculpturen was erg mooi om tezien wat een kunstenaars zijn dat zeg die dat maken.
In de trein was het heerlijk met de airco.
Weer thuis kwamen we er achter dat we toch nog wel wat verbrand waren maarja we hebben er wel weer een leuke dag opzitten.
Nu even over de kaart deze heb ik al even geleden gemaakt het stempelafdrukje is van Penny Black en deze is ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot donderdag!
Pia x

12 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
je kaart is echt een sweety met die leuke poesjes op de stoel,erg leuk!
groetjes....corry

Ans S. zei

Leuk kaartje, grappig stempelafdrukje heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Ellen zei

Wat een schatje Pia!
Liefs Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Knap he die zandkunstenaars,ik vind dit altijd zó kunstig. Leuke relaxte kaart Pia,lief afdrukje,lieve groetjes Miranda

Christine zei

Mooi kaartje Pia en ik ben ook een beetje rood van gisteren!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

wat een gezellig kaartje ! mooi met al die zachte kleurtjes
grtjs,martina
x

Mieke zei

Mooi!!

Rosina zei

Heel mooi kaartje Pia...
fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad in Zandvoort...

Groetjes Rosina

jolanda zei

heel leuk kaartje

Renate zei

Dit is echt een liefie. Leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Misseke zei

Wat een leukerd! Heel mooi kaartje Pia - supermooi gekleurd stempeltje

Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad in Zandvoort.

Groetjes,
Misseke

lenywim35 zei

Hi Pia,
Ik was eigenlijk op ziek naar je kerstkaart voor Yvonne.
Maar ik was erg vroeg vanmorgen, omdat we zijn gaan fietsen. Eerst met de auto naar Kijkduid,. De fietsen eraf en om half 11 zaten we op de fiets.
Bij s Gravenzande ging het toch een beetje regenen dus niet doorgegaan naar Hoek van Holland.
Zijn in een druivenkas bij TerHeijde koffie gaan drinken en toen we buiten kwamen trok de lucht helemaal open en zijn we teruggegaan naar Kijkduin en heerlijk op t strand gezeten.
Even je blog helemaal doorgelopen. Fraaie kaartren heb je. gr leny w

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...