Volgers

donderdag 1 augustus 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas

Zo en dan is het alweer augustus en donderdag dus tijd voor een kerstkaart.
En hoe gaan jullie de warmte doorstaan deze dagen? Wij hebben besloten om binnen teblijven en alles dicht tehouden.
Verder hadden we gisteren nog even boodschappen gedaan dus wat dat betreft hoeven we er ook niet meer uit.
Ik hoop dat het morgen niet zo heet gaat worden als ze doorgeven moet er nog niet aan denken heb nu al hoofdpijn van het weer.
Dan nu weer even terug naar de kerstkaart het plaatje is van Mo Manning en het papier wat ik heb gebruikt komt uit een blok van het Kruidvat.
Liefs Pia

11 opmerkingen:

Misseke zei

Prachtig kerstkaartje Pia - mooi samengesteld.

Ik blijf ook lekker binnen hoor - alle ook potdicht maar 8 hoog warmt het dan toch op. Soms wil je dat de tijd niet voorruit gaat maar nu echt wel - 'k wou dat het al zaterdag was ;)

Groetjes,
Misseke

Ellen zei

Wat zijn die plaatjes leuk hè...je kaart is prachig. Ik blijf ook binnen....kan er echt niet tegen!
Liefs Ellen

Yvonne van Bruggen zei

Wat een leuk kaartje weer Pia! En wat heb je het plaatje mooi gekleurd!
Leuk dat je weer meedoet, ondanks de tropische temperaturen!
Lieve groetjes, Yvonne

GerJanne zei

ha Pia,
we kunnen er met zijn allen niets aan doen, aan het weer en volgens mij is dat maar goed ook. Er zou nog veel meer oorlog zijn!
je kaart is een toppertje! heel leuk zo met die vierkantjes en de stempelzo moi in het midden.
Sterkte hoor, met de warmte. morgen wordt het ook zo, zegt men.
GerJanne

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart, leuk plaatje heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Je kaartje heeft in ieder geval niet geleden onder de warmte Pia, die is werkelijk schitterend.
Liefs van Anita

Renate zei

Scheetig kaartje. We hadden ook in de planning om morgen lekker binnen te blijven, maar we zijn net uitgenodigd om bij onze beste vrienden te gaan zwemmen morgen. Dat is ook niet zo verkeerd dacht ik. Krijgt mijn bleke huidje ook nog eens wat zon te zien.

-xies- Renate.

Mieke zei

Mooi kaartje! De afbeelding is echt heel leuk.

Lenie zei

wat een leuke kerstkaart.
groeten Lenie

Wies zei

Mooi kaartje Pia. Leuke digi en mooi ingekleurd.
Groetjes uit een warm Groningen

jolanda zei

prachtig kaartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...