Volgers

donderdag 15 augustus 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas

Zo een week later dan gepland hier weereens een berichtje van mij.
Vorige week ben ik met mijn man heerlijk naar zuid limburg geweest dus vandaar dat het toen stil bleef.
Maandag moest ik weer gaan werken en dat was ook meteen volle bak er tegenaan dus kwam het er ook niet van om tebloggen.
Nu even tijd vrij gemaakt om mij kerstkaart die eigenlijk gepland was voor vorige week online tezetten.
Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties en kom ook snel weer bij jullie langs.
Een prettige avond en hopelijk tot snel!

9 opmerkingen:

Sylvia zei

Ik vind hem erg leuk! Groetjes Sylvia

Misseke zei

Oh wat een schatje Pia - hele leuke kerstkaart.

Groetjes,
Misseke

Anita Meijer zei

Wat fijn dat jullie er even uit zijn geweest Pia, heerlijk. Ik vind je kerstkaartje weer prachtig.
Liefs van Anita

Cinderella zei

Dat ziet er heel leuk uit en de stempel zo`n schatje
Gr Cinderella

Yvonne van Bruggen zei

Je zit er weer helemaal na je vakantie lees ik.. Wel fijn zeg, lekker nog naar Limburg!!
Leuke kaart heb je gemaakt! En leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Yvonne

Mieke zei

Mooi!

Rosina zei

weer een heel leuk kerstkaartje Pia, leuke sketch en het afdrukje is ook schitterend ingekleurd....TOP!!!


groetjes Rosina

corryskaart zei

hoi pia
een erg leuke kerstkaart zo met die vakverdeling!
groetjes...corry

jolanda zei

heel leuk kaartje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...