Volgers

zondag 18 augustus 2013

Zondag

Zo de eerste werkweek zit er weer op was toch eigenlijk wel snel gegaan.
Het weekend hebben we lekker rustig aan gedaan we zijn alleen hier in het dorp even over de braderie geweest.
Zometeen gaan we bij mijn ouders eten en dan is het weekend alweer bijna om.
De kaart die ik jullie deze keer wil laten heb ik al even geleden gemaakt het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe en tot gauw!
Liefs Pia

10 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
wat heb je er een vrolijke kaart van gemaakt met al die frisse kleurtjes,heel vrolijk en zomers!
groetjes...corry

Ans S. zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje, leuk dat papier met de cupcakejes.

Groetjes Ans

Aleida zei

Lekker kaartje!
Jammer van het vakantiegevoel, het is zo snel weer weg als je weer werkt....
groetjes,

Nelleke zei

Leuke kaart geworden, dat wordt vast smullen. Groetjes, Nelleke

Greet van Maurik zei

Super leuke kaart Pia.
En die cupcakejes zijn ook zo leuk.

Werkse morgen.

Groetjes Greet.

Ellen zei

Wat een schatje!
Liefs, Ellen

Renate zei

Ik krijg honger van dit kaartje, met die lekkere cup cakes. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje weer Pia, heel mooi.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Ha Pia,
ik mag morgen weer naar school.
Je bent zo weer gewend, denk ik.
Je kaart is erg leuk geworden. Leuk die cupcakes!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Wat een mooi kaartje weer Pia...leuk met die cupcakjes....

groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...