Volgers

zondag 15 september 2013

Cupcake

Zo het is dan eindelijk weereens even droog.
Mijn ouders zijn met de zussen van mijn moeder en zwagers een weekendje naar duitsland toe hoop dat die het beter hebben gehad als wij.
Verder zijn gisteravond mijn schoonouders op bezoek geweest was weer erg gezellige, we waren gaan eten bij de nieuwe griek bij ons in de straat.
Het was allemaal heerlijk wij gaan daar zeker nog een keer naartoe.
Vandaag ben ik lekker aan het knutselen mijn schoonmoeder maakt ook kaarten en die had allerlei dingetjes voor mij bij dus daar ben ik nu druk mee bezig.
Vandaar dan ook dat ik voor vandaag een kaart uit de wel bekende oude doos heb.
Het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik wens iedereen nog een fijne zondag toe!

13 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Ghea zei

Prachtige kaart mooi ingekleurd, Pia waar kan je die leuke roze bloemetjes kopen?
gheasknutselkaartjes.blogspot.com
Liefs Ghea ♥

Anita Meijer zei

Klinkt heel gezellig gisteravond Pia, super. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, heel mooi.
Liefs van Anita

Mieke zei

Leuke kaart!

Aleida zei

Mooi kaartje! Leuke bloemetjes heb je gebruikt.
Lief van je schoonmoeder om knutselspulletjes mee te nemen.
groetjes,

Ans S. zei

Mooie kaart, leuk met dat cupcakeje van vilt erop.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje ! mooi
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Hoi Pia,
ik had je vorige kaart ook nog niet gezien. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt zeg! Prachtig dat het vooral wit is.
Dit kaartje is ook erg schattig.
GerJanne

corryskaart zei

Hoi pia
Een errg leuke en smakelijke kaart met die lekkere cupcake erop,het water loopt mij in de mond,haha
Groetjes van corry

Lenie zei

Wat een leuke en vrolijke kaart.
groeten Lenie

Renate zei

Leuke kaart! Wel handig, een Grieks restaurant in de straat.

-xies- Renate.

Ghea zei

Hoi Pia ik was al volger bij de geworden kijk niet naar een zwarte tinkerbell maarv naar het tweede fotootje van links bovenste rij. Helaas zie ik jou niet bij mij staan?
Fijne dag....Liefs Ghea ♥

Ghea zei

Foutje Pia bij de visitoras het tweede plaatje en bij de volgers het eerste plaatje bovenaan links.
Liefs Ghea ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...