Volgers

zondag 22 september 2013

Jongenskaart

Hier weer even een berichtje van mij ik ben vandaag lekker aan het knutselen heb alweer een paar kerstkaarten af.
Verder zijn we net even een broodje wezen eten bij Tivoli en meteen wat besproken voor patrick's zijn verjaardag.
We gaan er nu 5 oktober high tea doen heb er al helemaal zin in.
Zometeen gaan we nog bij mijn ouders eten en dan is het weekend alweer om.
Oja morgenmiddag om 2 uur heeft Patrick een sollicitatiegesprek voor de baan die hij nu heeft tot december en hopelijk na het gesprek ook volgend jaar duimen jullie even mee!!!
De kaart van vandaag komt uit de wel bekende oude doos het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot woensdag bij het kleurenkaartenteam.
Pia x

11 opmerkingen:

Ghea zei

wat een prachtige kaart Pia
Groetjes van Ghea♥

Anita Meijer zei

Je kaartje is weer prachtig Pia en ik zal morgen mijn duimen weer stuk draaien, toi, toi, toi voor Patrick.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi pia
zal zeker voor je duimen wat de baan betreft en je kaart ziet er lekker stoer uit!
groetjes van corry

Ellen zei

Veel suc6 voor je man. Je kaart is beeldig Pia!
Liefs Ellen

jackelien zei

Mooie kaart ik ga voor je duimen.!
Gt Jackelien

GerJanne zei

Hoi Pia,
duimen ga ik zeker! ik duim wat af!
Je kaartje is erg lief geworden, mooi ingekleurd.
Je weekend klinkt erg gezellig en die High tea, ja daar zou ik me ook al op verheugen. Leuk, die voorpret.
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Wat een leuke jongenskaart Pia.
Veel succes met alles!

Groetjes Diny

jolanda zei

heel mooi kaartje

Nelleke zei

Je hebt mooie dingen in het vooruitzicht, nu hopen dat het gesprek van je man ook positief verloopt. Je hebt trouwens een leuke jongenskaart gemaakt. Groetjes, Nelleke

Lenie zei

wat een leuke jongenskaart zeg.
groeten Lenie

Renate zei

Erg leuk kaartje! Ik ben een beetje te laat om nig voor hem te duimen, maar ik hoop natuurlijk wel dat het allemaal goed is gegaan.

-xies- Renate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...