Volgers

maandag 14 oktober 2013

Eindelijk weereens een berichtje!

Dat is langgeleden ik had gewoon niet eerder tijd om weereens een berichtje op mijn blog tezetten.
Maar nu heb ik lekker een hele week herfstvakantie dus kan ik eindelijk weereens bloggen!
Eerst even over het werk van Patrick hij is het helaas niet geworden de laatste kandidaat die op gesprek kwam had ook een technische achtergrond en dat vonden ze ook wel belangrijk voor deze functie dus hij zit vanaf 1 december weer zonder.
Ik wil toch nog iedereen bedanken voor het meeduimen dit is echt heel erg fijn!
Wat een slecht weer is het geworden bahbah maar ik kan nu wel lekker knutselen alleen wilde we ook nog een dagje met de trein weg ik hoop dus dat er nog een droog dagje is deze week.
De kaart voor vandaag is er eentje uit de wel bekende oude doos.
Het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties en ik kom snel ook bij jullie langs.
Liefs Pia

7 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

Anita Meijer zei

Hé wat jammer dat hij de baan niet heeft gekregen, hoop dat hij snel weer wat anders zal gaan vinden. Wat heerlijk om herfstvakantie te hebben, geniet er maar van. Je kaartje is prachtig Pia.
Liefs van Anita

Rosina zei

Och wat jammer nou dat Patrick het niet geworden is voor die nieuwe baan. Hopelijk gaat het binnenkort toch nog wel een keer lukken....
je kaartje is een lievertje mooi ingekleurde Tilda

groetjes Rosina

Lenie zei

wat een prachtige kaart en jammer van de baan van je man zeg.
fijne vakantie hoor.
groeten Lenie

corryskaart zei

hoi pia
jeetje wat vervelend nieuws maar je kaart is wel heel opbeurend met die lieve kleuren en leuke paradijsvogel
groetjes van corry

Misseke zei

Prachtig mooie kaart Pia - mooi samengesteld en mooi gekleurd - super gedaan.
Jammer dat Patrick het niet is geworden - hopelijk vind hij toch gauw wat anders.

Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Oh Pia, wat jammer dat je man nu straks weer geen werk heeft. Gelukkig heb jij een baan!
Je kaart is trouwens wel weer erg mooi geworden!
Groetjes,
GerJanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...