Volgers

woensdag 30 oktober 2013

Kleurenteam zwart-rood

Goedemorgen allemaal,

En alweer een maand om van 2013 nog een paar maanden en het is alweer 2014.
De kleuren voor vandaag zijn zwart-rood en zijn gekozen door Colien.
Ik vond het leuke kleuren maar toen ik de kaart ging maken afgelopen weekend vond ik het toch maar vies tegenvallen.
Het stempelafdrukje is van House Mouse en heb ik gestempeld met Versa Magic, verder is het papier van een blok van het Kruidvat.
Ik kom vandaag zeker ook even bij jullie een kijkje en een berichtje achterlaten!

Liefs Pia

23 opmerkingen:

Lia zei

Je kaartje is heel leuk zeg, en zeker goed gelukt in deze kleuren,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

wat een lieverdje ! en ja, Kruidvat heeft geregeld leuk papie r! mooi gedaan
blij met je deelname en hopelijk tot de volgende,
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

corryskaart zei

een erg mooie kaart en zeker met die tekst erop
groetjes van corry

Nelleke zei

Mooie kaart en zeker dat stippeltjes papier. groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel leuk je kaartje Pia...leuk zo alleen de stempel zonder in te kleuren....PRACHTIG!!!

groetjes Rosina

Ingrid Reyners zei

Ik ben helemaal verliefd op stippeltjes, je kaartje vind ik erg mooi geworden, en het kruidvat heeft zeker hele mooie papiertjes! Fijne dag, groetjes Ingrid

marcella zei

Hoi Hoi
Het is een heel leuk kaartje in deze kleuren .en een prachtige tekst erop .
Groetjes Marcella

Erna Logtenberg zei

Mooi!! Lieve groetjes, Erna

Rianne Timmers zei

Wat een mooi kaartje en mooie stempels echt super.
Liefs Rianne

Misseke zei

Prachtige kaart Pia - je hebt er een mooi gheel van gemaakt!

Groetjes,
Misseke

Sientje zei

Wat een leuke stempel zeg! Mooi gecombineerd zo.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een leuke kaart. Mooi gedaan. Ik vond het ook lastig deze kleuren, maar er is veel moois gemaakt voor het kleurenkaartteam, het blijft zo leuk om mee te doen.
Groetjes Saskia

Mariken zei

Schattig kaartje, erg lief zo!
Gezellige avond, Mariken xx

Diny zei

Wauw....deze kaart is erg leuk Pia!
Mooie kleurencombinatie dat zwart en rood.

Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Pia,
Wat mooi gemaakt, leuk de House Mouse stempel in 't rood, mooie kaart, groetjes van Ans

Ellen zei

Super mooi is deze weer Pia en een prachtig tekst!
Liefs Ellen

Ans S. zei

Prachtige kaart, mooie stempels heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Marian zei

Ook al zo mooi! Geniet van alle mooie schitterende kaarten!
Groetjes

Renate zei

Leuk kaartje, grappig afdrukje.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Pia, supermooi.
Liefs van Anita

Marfien zei

Valt best mee hoor, ik vind je kaart er goed uit zien. Het gekke is dat de kleuren die je bij elkaar zoekt en goed passen er op de foto heel anders uit zien. Ik heb 3 foto,s gemaakt voor ik een goed realistisch resultaat had.
Mooi stempel, zie ik bij jouw voor het eerst.

Miranda Mols zei

Erg leuke kerstkaart door de niet traditionele kleuren.

Nancy zei

Hey Pia,

Deze is echt een leuke... strak en toch sfeervol!!

Liefs,
Nancy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...