Volgers

vrijdag 18 oktober 2013

Smile it's your birthday

zo de vakantie zit er alweer bijna op wat gaat een week toch snel voorbij.
Maar ik kan wel weer terugkijken op een leuk weekje!
Dit is het eerste berichtje dat ik maak met mijn nieuwe laptop die ik gisteren heb gekocht.
Ik wilde gisteren nog meedoen met "Yvonne's 52 week of Christmas" maar dit ging helaas niet omdat mijn man alles aan het overzetten was van de ene computer naar de andere.
Het was wel een hele uitgave maar hoop er weer lang plezier van te hebben.
Het kaartje wat ik vandaag aan jullie laat zien heb ik gisteren gemaakt.
Deze keer eens een tekstkaart eigenlijk zou ik dit meer moeten doen maar vaak weet ik niet welke tekst ik moet gebruiken.
Ik wens iedereen een prettige weekend toe en tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Rosina zei

Wat leuk voor je Pia dat een nieuwe laptop heb...heel gemakkelijk is dat...
je kaartje is weer heel erg mooi...ook de kleurtjes ...en zo met alleen takst is ook leuk...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hai Pia,
wat een leuke kart is dit. et gaat je ontzettend goed af zeg, zo'n tekstkaart. Ik vind het knap.
Maar dat mg he gerust nog eens doen, want het is een heel mooie!
En gefeliciteerd met je nieuwe laptop! Geniet ervan. Ik heb nu bijna een jaar mijn nieuwe en ik geniet er elke dag van!
Groetjes en een fijn weekend!
GerJanne

Yvonne van Bruggen zei

Leuk geworden Pia! Ik zie bekende dingen ;-)
Fijn weekend! Lieve groetjes, Yvonne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie verjaardagskaart Pia,veel plezier met je nieuwe computer....lieve groetjes Miranda

Lia zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Misseke zei

Hele leuke kaart Pia - een mooi geheel.
Succes met de laptop!
Mijn nieuw PCtje is alweer een maandje oud, inderdaad een grote uitgave maar alles gaat nu als een tierelier en dat is zeer fijn ;)

fijn weekend,
Misseke

Greet van Maurik zei

Leuke kaart Pia.
Moet ik ook eens gaan doen een kaart maken in rood, wit en zwart, heel leuk.

bedankt voor het idee.

Fijn weekend,

Greet

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Pia!
De kleurencombinatie is erg leuk.

Groetjes Diny

Lenie zei

wat een prachtige kaart.
groeten Lenie

Renate zei

Altijd leuk zo'n nieuw 'speeltje'. Je kaartje is heel erg gaaf geworden.

-xies- Renate.

Karin zei

Mooie kaart, met een leuk strikje! Veel plezier met je nieuwe laptop!
Groetjes, Karin

ann van dijk zei

Wat een schitterende kaart ,ik vind hem supermooi.
Liefs Anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...