Volgers

woensdag 27 november 2013

Kleurenteam lila en zacht geel

Zo en het is alweer de laatste woensdag van november dus tijd voor het KKT.
De Kleuren deze keer lila en zacht geel zijn gekozen door Marcella het was wel even denken maar het is weer gelukt.
Het stempelafdrukje is van mo manning en deze heb ik eens ingekleurd met aquarel kleurpotloden en wat vinden jullie van het resultaat?
Was eerst bang dat het zou gaan bollen omdat het geen aquarel papier is maar dat is dus niet gebeurd.
Verder kan ik jullie melden dat ik weer blaasontsteking hebt ik geloof dat het de 9de is van dit jaar wordt er echt helemaal down waarom ik????
Maar we zijn weer met een kuur begonnen en inmiddels gaat het alweer wat beter.
Ik ben zeer benieuwd wat voor creaties jullie allemaal hebben gemaakt, dus ik zal vast en zeker vandaag of anders morgen bij jullie een kijkje komen nemen.
Liefs Pia

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

allereerst wens ik je heel veel beterschap ! Blaasontsteking, voor zover ik het weet, kan dat enorm pijn doen ! niet leuk dus !
toch fijn dat je een kaartje hebt kunnen plaatsen ! mooi gedaan, mooi ingekleurd !
blij met je deelname, en hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
grtjs,martina
x

jolanda zei

hele leuke kaart

Nelleke zei

Leuke kaart geworden, de kleurencombinatie laat lieve kaarten zien. Beterschap. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Pia,
Je hebt er iets moois van gemaakt, leuke digi, prachtig ingekleurd, de bloemetjes komen me bekend voor..
Wens je veel beterschap, groetjes Ans

corryskaart zei

een erg leuke kaart met deze afbeelding en veel beterschap!!
groetjes,corry

Rosina zei


Van harte beterschap Pia ....heel vervelend is dat zoiets telkens weer de kop op steekt
Heel mooi kaartje ...prachtig ingekleurd stempeltje...TOP!!!

groetjes Rosina

Joke zei

Een schitterende kaart heb je gemaakt mooi ingekleurd in deze kleuren.Vervelend dat je zo met de blaasontstekingen te maken hebt zelf gebruik ik nu vit c en cranberry's capsules en daar blijf de blaasontstekingen nu gelukkig mee weg niets pijnlijker dan dat.Beterschap en groetjes Joke

Chantal zei

Erg mooi geworden en fijn dat je papier niet is gaan bobbelen bij het inkleuren wat overigens erg goed gelukt is. Sterkte met je blaasontsteking!
Groetjes,
Chantal

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart voor het kleurenkaartteam met lila en geel. Ik vond het echt een uitdaging. Dit is weer een mooi geheel. Sterkte.
Groetjes Saskia

Misseke zei

Prachtige kaart Pia - mooie kleurtjes en mooi gekleurd - het is een heel mooi geheel geworden.

Beterschap!

Groetjes,
Misseke

Christine zei

Mooie en geslaagde kaart Pia! Verzorg je en veel beterschap!
Liefs
Christine

Mariken zei

Geweldig leuk kaartje! Ik vond de kleuren helemaal niks, maar toch vind ik de resultaten erg mooi allemaal.
Fijne avond, groetjes Mariken.

Marfien zei

Is dit plaatje een zelfportret?
heel mooi gedaan

marcella zei

Hoi hoi
Wat een super leuke vrolijke kaart in deze kleurtjes .
Erg mooi gedaan .
En beterschap .
Groetjes Marcella

Nancy zei

Hey Pia,

Wat een leuke kaart...
Veel sterkte en een snel herstel gewenst!

Liefs,
Nancy

Rianne Timmers zei

Wat een leuke digi heb je gebruikt en het geheel is prima .
Een super kaartje.
Liefs Rianne

Ans S. zei

Van harte beterschap, Pia.
Leuke kaart heb je voor het KKT gemaakt, je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd, het is een hele vrolijke kaart geworden.

Groetjes Ans

Diny zei

Heel leuk gedaan Pia....het is een fris kaartje geworden.

Groetjes Diny

Ellen zei

Gaaf stempel en heel mooi ingekleurd.
Groetjes, Ellen

Renate zei

Leuk kaartje! Oej, wat vervelend dat je weer blaasontsteking hebt. Veel beterschap.

-xies- Renate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...