Volgers

donderdag 28 november 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas

Goedemorgen allemaal,
Ten eerste wil ik iedereen weer hartelijke bedanken voor de reacties die ze achter hebben gelaten bij mijn kaart van gisteren van het KKT.
Ik vind het altijd heel gezellige om al die reacties te lezen.
Maar dan nu de kaart voor vandaag het plaatje is van Marieke en de mal is van Nellie Snellen.
Nog even een update wat betreft de blaasontsteking het gaat iets beter maar zeker nog geen hoera helaas.
Oja vergeten jullie morgenmiddag niet te duimen want dan moet mijn man op sollicitatiegesprek!
Liefs Pia

8 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart weer Pia!
Ook je kaartje van gisteren is erg mooi gelukt. Ik heb er gisteren op gereageerd ....maar zie mijn reactie er niet bij staan.
Veel succes voor je man morgen....en voor jou beterschap!

groetjes Diny

Lia zei

Mooi kaartje Pia,
groetjes Lia

Misseke zei

Prachtig kerstkaartje Pia - mooie combinatie en een schitterende embossfolder heb je gebruikt - toppiekaart!

We zullen duimen ;)

Groetjes,
Misseke

corryskaart zei

hoi pia
een erg mooie kaart,zowel de afbeelding als de kleuren!
groetjes,corry

Rosina zei

Heel leuk kerstkaartje Pia...leuk is die embossingsmal
Ik duim morgen voor een positief sollicitstiegeprek van je man...

groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Een hele mooie kaart Pia en toi toi toi voor je man morgen.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

beetje klassiek, maar daarom niet minder stijlvol ! succes
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Ha Pia,
wat een spannende tijd met die sollicitatiegesprekken. En vervelend dat je blaasontsteking nog niet over is.
Je kaart is wel weer helemaal top! Ook die voor het KKT is heel goed gelukt.
Groetjes,
GerJanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...