Volgers

zaterdag 9 november 2013

Zaterdag

Zo hier weereens een berichtje van mij ik wou afgelopen donderdag ook weer met de kerstkaarten meedoen maar was het helemaal vergeten.
Met mij blaasontsteking gaat het weer de goede kant op gelukkig.
Alleen nu ben ik vorige week ongesteld geweest en dat wil niet echt overgaan iedere keer komt er toch weer een druppel grrr.
Heb de huisarts al gebeld hij zei dat dat weleens kon voorkomen en dat ik maar een afspraak moest maken als het na de volgende ongesteldheid nog was.
Je wordt hier echt heel onzeker van je vertrouwd je eigen lichaam niet meer hoop dat alles snel weer voorbij is.
De kaart van vandaag heb ik afgelopen week gemaakt het stempelafdrukje is van Nellie Snellen en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ik wens iedereen verder een prettige weekend toe!!!
Liefs Pia

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh jeetje Pia had je weer een blaasontsteking, wat vervelend toch telkens weer, gelukkig gaat het de goede kant op. En wat vervelend van die ongesteldheid die niet echt over wil gaan, kan me voorstellen dat dat heel vervelend is. Je kaartje is weer prachtig, supermooi.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi pia
een leuke en vrolijke kaart en zeker met die stoere meid erop!
groetjes,corry

jolanda zei

prachtige kaart

Ghea zei

hij is weer prachtig, heerlijke frisse kleurtjes heb je gebruikt.
Liefs Ghea ♥

Diny zei

Leuk kaartje Pia!
Ja....ik miste je al donderdag!

groetjes Diny

Renate zei

Je kaartje is wel erg leuk geworden.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Ha Pia,
wat een enig kaartje heb je gemaakt! En sterkte met de vrouwenperikelen.
Groetjes,
GerJanne

Misseke zei

Prachtig kaartje Pia - mooie kleurtjes heb je gebruikt - een echt dotje is het geworden.

Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Een heel mooi kaartje Pia, leuk ingekleurd plaatje....beterschap met de ongemakjes....

groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...