Volgers

zondag 24 november 2013

Zondag

Hallo lieve medebloggers daar zijn we weer.
Ik wilde vorige donderdag meedoen met Yvonne's 52 weeks of Christmas maar helaas weer vergeten.
Vorige week zondag zijn we met mijn ouders heerlijk wezen lunchen bij de Reiskoffer in Bosschenhoofd dan is een middagje zo om.
Lekker bij gepraat en dingen besproken voor hun 50 jarige huwelijkfeest van januari.
Verder ben ik afgelopen week nog op cursus geweest en heeft afgelopen vrijdag Patrick zijn laatste dag gewerkt bij Avans.
Hopelijk is er snel weer een nieuwe baan hij moet nl. aanstaande vrijdagmiddag op sollicitatiegeprek!!!
De kaart voor vandaag is er eentje uit de welbekende oude doos.
Ik wens iedereen verder nog een fijne zondag en tot woensdag met het kleurenkaartenteam mijn kaart is bijna af.
Pia

8 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hoop dat het sollicitatiegesprek vrijdag goed zal verlopen, dat wordt weer duimen voor hem. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Pia, hij is prachtig.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Leuke kaart geworden. groetjes, Nelleke

Misseke zei

Superleuke kaart Pia - heel mooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Diny zei

Altijd handig als je wat in de oude doos hebt zitten.....prima kaartje Pia!

Groetjes Diny

GerJanne zei

Ha Pia,
dat klinkt allemaal weer gezellig. En inderdaad hopen dat je man weer gauw werk heeft.
Je kaart is leuk, ook al is hij uit de oude doos!
groetjes,
GerJanne

Lia zei

Een heel gezellig kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Rosina zei

Heel leuk kaartje pia...altijd makkeleijk als je wat kaartje in voorraad hebt....
Heerlijk vooruitzicht de gouden bruiloft van je ouders....daar kan jij je creativiteit weer wel in kwijt...
succes met de sollicitatie van je mannetje...hopelijk gaat het hem lukken....ik zal duimen...

groetjes Rosina

Lenie zei

wat een prachtige kaart,
groeten Lenie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...