Volgers

dinsdag 31 december 2013

Dag 2013

zo en dan is alweer de laatste dag van het jaar aangebroken wat gaat een jaar toch snel.
Ik wil jullie bedanken voor alle berichtjes die jullie dit jaar hebben achtergelaten bij mijn kaarten.
Verder wil ik natuurlijk ook nog mijn nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog.
Hoop dat iedereen een goed oud en nieuw heeft en alvast de beste wensen voor 2014!!!!!
De kaart die ik nog net in 2013 aan jullie wil laten zien is van Penny Black.
Deze is inmiddels ook al op de bus want 2 januari is de vriend van mij nicht jarig.
Liefs en tot volgend jaar!
Pia

5 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Pia,

Wat een super leuke kaart alweer... Vind het een geweldige stempel!

Ook voor jou een fijne jaarwissel en een super creatief 2014!!

Liefs,
Nancy

Riet zei

Een mooi kaartje Pia.

Een goede jaarwisseling,en een gezond en liefdevol 2014 toegewenst.
Liefs Riet.

jolanda zei

mooie kaart

Anita Meijer zei

Het is een prachtig kaartje Pia. Wens jou en allen die je lief zijn een super 2014 toe.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Een hele leuke kaart is dit !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...