Volgers

donderdag 5 december 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas

En hier is dan alweer mijn 250ste bericht!
Als eerste kan ik jullie melden met mijn blaasontsteking gelukkig weer over is nu hopen dat het niet meer terugkomt voorlopig.
Wat betreft het sollicitatiegesprek van Patrick heb ik nog niks temelden helaas als het goed is weet hij a.s. vrijdag meer.
Eergisteren ben ik samen met mijn moeder naar de schouwburg geweest naar Jeans was weer erg leuk.
Vanavond gaan we bij mijn ouders sinterklaas vieren ben benieuwd......
En dan nu over het kaartje het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties!
Liefs Pia

6 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Pia - leuk magnoliaatje is dat en mooi gecombineerd met het papier - toppie!
Blij toe dat het weer beter met je gaat ;)
Groetjes,
Misseke

corryskaart zei

een erg lieve kaart met tilda en haar strik!! fijne avond en groetjes van corry

Rosina zei

Gelukkig heeft de kuur zijn werk gedaan...houden zo nu hé Pia....
Je kaartje is weer heel erg mooi, prachtig ingekleurde Tilda...
groetjes en een fijne pakjesavond
Rosina

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt!
Ben benieuwd of de Sint nog wat gebracht heeft bij je ouders...
En ik blijf duimen voor Patrick hoor!
GerJanne

Diny zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Hoop dat je een gezellige avond hebt!

Groetjes Diny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...