Volgers

woensdag 1 januari 2014

Hallo 2014

En dan is hier mijn eerste bericht van 2014!!!
Allereerst wens ik jullie de allerbeste wensen voor 2014 dat het maar een creatief en gezond jaar mag worden.
Wij hebben oud en nieuw gevierd bij mijn ouders en mijn schoonouders waren daar ook het was erg gezellige geweest.
En jullie ook allemaal een gezellige oud en nieuw gehad?
Dan nu over mij eerste kaart van 2014 het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben ook weer in het nieuwe jaar erg benieuwd naar jullie reacties.
Liefs Pia

6 opmerkingen:

Rosina zei

Heel erg mooi kaartje weer Pia...super leuke start van 2014...

Ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar..met heel veel creativiteit zodat ook wij daar weer van kunnen genieten op jouw prachtige blog
groetjes Rosina

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

martina's kaartjes zei

een lief kaartje, mooie kleurtjes, je had deze misschien kunnen opzij houden voor het kleurenkaartenteam ? =)
een heel erg fijn, gezond, creatief 2014 !
veel liefs,
Martina
x

jolanda zei

lief kaartje en de beste wensen voor het nieuwe jaar

Diny zei

Wat een lief kaartje om het jaar mee te beginnen Pia!
Ook je vorige kaart met de koe is heel schattig!
Ik wens je een goed en creatief 2014 toe en ook jij bedankt voor je lieve berichtjes,
Diny

Lenie zei

Wens jou ook een goed ,gezond en creatief 2014 toe.
Je kaart is weer prachtig zeg zo mooi met deze kleuren.
groeten Lenie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...