Volgers

zondag 16 februari 2014

Geboorte en sterven

Goedemiddag lieve medebloggers,

We hebben weer een heftige week achter de rug vorige week zaterdag hebben we mij oom begraven.
Zondags zijn we naar zijn kamer gegaan want die moest binnen 5 dagen leeg zijn.
Toen we daar bezig waren belde de moeder van Patrick op dat van zijn neef zijn vrouw is gestorven op 52 jarige leeftijd en zij laat haar man en 6 kinderen achter.
Dus afgelopen donderdag hadden we weer een begrafenis hoop dat het nu even rustig blijft.
Maar er is gelukkig ook nog goed nieuws bij onze buren een meisje geboren op Valentijnsdag mooier kan bijna niet.
En hoe vinden jullie het kaartje die ik voor hun heb gemaakt?
Iedereen nog een fijne zondag!
Liefs Pia

10 opmerkingen:

Rosina zei

Dat geeft een heel dubbel gevoel Pia...al die droevenis van overlijden en zeker van die jonge vrouw, heel erg voor dat gezin om zonder Mama verder te moeten...
Ja zo gaat het leven overlijden hier en geboortes daar...ligt allemaal dicht bij elkaar...
Je kaartje voor je nieuwe buurmeisje is weer een toppertje...

groetjes Rosina

Ellen zei

Och Pia wat een trieste berichten weer...ik wens jullie allemaal veel sterkte voor de moeilijke tijd die jullie ingaan.
Ook leuk nieuws en je kaartje is beeldig hoor...echt een schatje!
Liefs Ellen

Diny zei

Hallo Pia,

Wat maak jij een heftige periode door zeg.....het een is nog niet verwerkt...of het ander is er al weer. En dan heb je toch nog tijd gevonden om dit lieve geboortekaartje te maken....petje af hoor!

Groetjes en heel veel sterke,
Diny

Anita Meijer zei

Jeetje wat heftig allemaal Pia, niet leuk, sterkte. Gelukkig ook iets leuks een nieuw buurmeisje en wat een schattig kaartje heb je gemaakt voor hun, heel mooi.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Ja geboorte en dood liggen dicht bij elkaar he. Vooral triest als het een jong iemand is. Je kaart is leuk en lief geworden. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

ach, wat een gedoe ! hoeveel kan een mens nog hebben denk je dan ! maar kijk, gelukkig een prachtig lichtpuntje met een leuk kaartje erbij ! veel sterkte
grtjs,martina
x

Misseke zei

Wat een triest bericht Pia - zo jong nog ook, veel sterkte.
Super dat je dan toch nog een supermooi geboortekaartje hebt kunnen maken - toppie!

Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Ach ach, Pia. Wat een ellende zeg! Zo zie je maar weer dat leven en dood dicht bij elkaar liggen en dat het leven altijd doorgaat. Hoe moeilijk dat soms ook is.
Sterkte hoor!
Je kaart is wel erg lief geworden!
GerJanne

Karin zei

Hoi Pia, ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd. Soms komt de ene trieste gebeurtenis na de andere, maar gelukkig ook nog goed nieuws. Je geboortekaartje is erg leuk geworden.
Groetjes, Karin

Ghea zei

hoi Pia allereerst nog gecondoleerd, jeetje 52 is toch echt veeeeeeels te vroeg, en dan de zorg voor 6 kinderen. Jullie hebben wel twee heftige weken, ik dacht dat ik het zwaar had afgelopen mei. Mijn dochter trouwd om 13.15 en mijn vader overlijd om 15.00 uur. Mijn moeder om 8.30 met zuster in het ziekenhuis, en ik proberen om de gelukkige getuigen te zien poehee.
Maar gelukkig kwam er bij jullie buren op Valentijnsdag een baby, je kaartje is een plaatje geworden.
Heel veel sterkte met het verlies....Liefs Ghea ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...