Volgers

woensdag 26 februari 2014

Kleuremkaartenteam licht grijs - licht roze

Zo en weer de laatste woensdag van de maand dus tijd voor het kleurenkaartenteam.
Ik ben deze keer eens aan de gang gegaan met mijn mallen die ik eigenlijk bijna niet gebruik.
De mallen die ik heb gebruikt zijn Marianne Design en Joy (ook de stempel) verder komt het papier van de Action.
De foto is niet helemaal zo goed gelukt omdat ik die bij lamplicht heb genomen.
Ben ook weer erg benieuwd naar jullie creaties dus ik kom vandaag vast nog een kijkje nemen bij je blog.
Iedereen een fijne woensdag en tot de volgende keer!
Liefs,
Pia

27 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
juist gaaf als je de mallen gebruikt want dit is een prachtige kaart!
groetjes corry

Nancy zei

Hey Pia,

Lief hoor!

Liefs,
Nancy

Lia zei

Prachtige kaart, goed gelukt toch?
groetjes Lia

Yvonne van Bruggen zei

Een heel stijlvol kaartje voor het KKT Pia!!
Lieve groetjes, Yvonne

Nelleke zei

Mooie kaart geworden, de kleuren zijn ook zo lief. Groetjes, Nelleke

Ellen zei

Wat een mooie stansen heb je gebruikt voor dit KKT-kaartje!
Fijne dag, Ellen

Monique zei

Leuk hoor!
grtjs

Misseke zei

Prachtig kaartje Pia - een supergeslaagd geheel - ik vind hem super!

Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Heel mooi is jouw kaartje Pia...Heel leuk die vlinderborder....Prachtig geheel!!!

groetjes Rosina

Erna Logtenberg zei

Mooi kaartje!! Lieve groetjes, Erna

Ans S. zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Pia,
bij lamplicht of niet, het is een heel mooi kaartje en je hebt prachtige stansen.
Groetjes,
GerJanne

Nelly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor het KKT.

Groetjes Nelly

Claudia Rogier zei

Hoi,

Supermooi kaartje voor het KKT.

grtjs
Claudia,

Marijke zei

Mooie kaart en mooie mallen gebruikt.Super, groetjes Marijke.

Rianne Timmers zei

leuk zo met die mallen in die mooie kleurtjes.
Liefs Rianne

Joke zei

Prachtige kaart.Groetjes Joke

Marfien zei

Wat heb je de mal van MD leuk verwerkt, ik heb deze mal een keer gewonnen maar nog niet veel gebruikt. Ik vind het een heel tof idee

SandraW zei

Lekker vrolijk, je kaart, Pia!
Vooral de vlinders vind ik prachtig!

Liefs, San

Erica ♥ zei

Mooie kaart, leuke mallen gebruikt ☺

Een hele fijne avond nog.
Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Jopie zei

mooie kaart met mooie mallen,, erg stijlvol,
liefs jopie

Ans Gilbert zei

Hoi Pia,
Je hebt een mooie kaart gemaakt, wat is de vlinderrand er prachtig bij, groetjes Ans

Renate zei

Je kaartje is echt heel mooi geworden.

-xies- Renate.

martina's kaartjes zei

mooi kaartje heb je daar ! de vlinderborder is helemaal geslaagd
blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij !
grtjs,martina
x

Anita Meijer zei

Wat een mooi kaartje Pia, heel mooi.
Liefs van Anita

Francisca zei

Leuk ,wat traditioneel. maar gezellig .
Groetjes ,
Francisca

Diny zei

Wat heb jij er ook een leuk kaartje van gemaakt!

Groetjes Diny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...