Volgers

zondag 2 februari 2014

Speciaal voor jou

Zo hier weer even een kaartje van mij het plaatje is van Paddington en het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van het Kruidvat.
Ik ben even niet zo heel actief in blogland want het gaat heel slecht met mij peetoom.
Sinds afgelopen woensdag ligt hij op bed en eet niet meer en drinken nog maar een heel klein beetje.
Verder zit hij aan de Morfine en sinds gisteren ligt hij op een speciale matras tegen het doorliggen.
Hij wordt a.s. donderdag 89 jaar maar of hij dat nog gaat halen???
Zijn vrouw is al jaren dood en kinderen hebben ze zelf niet.
Zo ik geloof dat de was inmiddels klaar is dus ga nu maar even strijken en daarna gaan we bij mijn ouders eten.
Liefs Pia x

12 opmerkingen:

Christine zei

Leuk kaartje Pia maar helemaal geen goed nieuws breng zo te horen! Sterkte met je oom!
Liefs
Christine

Mieke zei

Wat een leuke kaart. Ik ben fan van Paddington :-D

Nelleke zei

Vrolijk en lief kaartje is dat zeg. Groetjes, Nelleke

Diny zei

Wat een leuk kaartje Pia!
Heel veel sterkte.

Groetjes Diny

Rosina zei

Heel vrolijk kaartje Pia van beertje paddington....mooie heldere vrolijke kleurtjes...
Sterkte met je oom....

groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Pia en veel sterkte met je oom.
Liefs van Anita

Renate zei

Lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt. Veel sterkte met je peetoom. Smakelijk eten.

-xies- Renate.

Lenie zei

zo dit ziet er prachtig uit zeg.
Veel sterkte hoor.
groeten Lenie

Misseke zei

Prachtig kaartje Pia - supermooi met het plaatje en heel leuk gedaan.

Sterkte met je peetoom.

Groetjes,
Misseke

jolanda zei

prachtige kaart

GerJanne zei

Ach Pia, wat een naar bericht van je peetoom. Begrijpelijk dat je niet zo actief bent in Blogland. Dit gaat even voor.
Je kaartje is wel heel erg leuk. Paddington blijft gaaf.
Sterkte!
GerJanne

ann van dijk zei

Wauw meid wat een gave kaart heb je weer gemaakt!
Liefs Anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...