Volgers

woensdag 5 februari 2014

Triest bericht

1001Krabbels.nl - Kaarsje
Lieve medebloggers vandaag even geen kaart maar wilde jullie wel via dit berichtje laten weten dat mijn peetoom Theo gisterenochtend om 6.15 uur is overleden.
Gisteren zijn we heel de dag bezig geweest om alles teregelen hij wordt zaterdagochtend begraven.
Lieve ome Theo ik zal je missen hier een gedichtje voor u:
Een lege plek
een groot gemis
een fijne herinnering is al
wat er nog is

Waar ben je nu
vraag ik me af
k'voel nog de liefde
die jij me gaf

Jou te kennen
vond ik zo fijn
je los te laten
dat doet pijn

Ik zal je missen
in dit leven
en zal altijd
om je blijven geven

Liefs Pia xxx

11 opmerkingen:

Nelly zei

Gecondoleerd en veel sterkte.

Nelly

Nelleke zei

Sterkte met alles. Groet, Nelleke

Ellen zei

Och Pia wat een triest bericht...ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze verdrietige tijd.
Liefs Ellen

Rosina zei

Gecondoleerd met het overlijden van je peetoom Pia..Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd...
Wat een prachtig gedichtje heb je voor hem geschreven...

Groetjes Rosina

Misseke zei

Een triest bericht Pia - ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze droevige tijd.
Groetjes,
Misseke

Karin zei

Veel sterkte toegewenst voor jou en je familie, Pia. Héél mooi gedicht.
Groetjes, Karin

Saskia Kreasas zei

Veel sterkte voor jou en je familie.
Liefs Saskia

Anita Meijer zei

Gecondoleerd Pia, heel veel sterkte voor jou en je familie.
Liefs van Anita

Diny zei

Gecondoleerd Pia met het overlijden van je peetoom.
Ik wens je heel veel sterkte.....en wat een prachtig gedichtje heb je voor hem gemaakt.

groetjes Diny

GerJanne zei

Ach Pia, wat is dat snel gegaan! Gecondoleerd met het overlijden van je Peetoom en ik wens je heel veel sterke de komende tijd.
GerJanne

Ans S. zei

Gecondoleerd met het verlies van je oom, ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...