Volgers

woensdag 19 maart 2014

Smile it's your birthday

Hallo lieve medeblogger,

Bij ons in de familie is 2014 geen goed jaar.
Nu heeft mijn nicht vorige week dinsdag een herseninfarct gehad en ze kan helaas nog niet veel ze doet af en toe 1 oog open en haar geheugen is nog wel goed want als je een vraag stelt weet ze overal antwoord op.
Uit de MRI scan is gebleken dat de hersenstam, bewustzijn en het evenwicht is geraakt.
En nu belde mijn moeder weer net op dat een oom van mij met longontsteking in bed ligt.
Ik hoop toch dat het echt een keer ophoudt zeg.
Nu even wat anders de kaart die ik jullie vandaag laat zien had ik al een maandgeleden gemaakt voor mij tante.
Hoop weer toch snel blogs en dat ik leukere berichten heb.
Liefs Pia

6 opmerkingen:

Rosina zei

och Pia toch, wat een nare gebeurtenissen allemaal, vooral van je nichte en die is nog vrij jong denk ik toch....Hopelijk gaat dat allemaal nog wat beter worden de komende dagen...Ook mijn man heeft dat gehad ruim 4 jaar geleden en dat is allemaal terug goed gekomen...maar ja ieder geval is anders natuurlijk...Ik wens hen en ook jullie alle sterkte toe..
je kaartje is weer heel erg leuk...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Sjonge, Pia, dat zit inderdaad niet mee in je familie zeg! Wat een narigheid. Ik hoop ook dat het straks beter gaat met je nicht en oom en dat het dan hier bij blijft.
Je kaart is weer mooi!!
Groetjes,
GerJanne

Lenie zei

wat een mooie en vrolijke kaart.
groeten Lenie

Diny zei

Wat vervelend allemaal Pia....ik hoop dat het toch allemaal goed komt....sterkte!
Je hebt weer een leuk kaartje gemaakt.

Groetjes Diny

Misseke zei

Prachtig kaartje Pia.

Wat een trieste berichten toch steeds - het mag nu wel eens ophouden - sterkte met alles.

Groetjes,
Misseke

Renate zei

Je kaartje is wel lekker vrolijk geworden. Fleurt het de boel toch een beetje op. Heel veel sterkte.

-xies- Renate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...