Volgers

woensdag 30 april 2014

Kleurenkaatenteam Triest

Zo hier dan eindelijk weereens een berichtje van mij kant.
Het zijn helaas wel hele trieste berichten ik schreef in mijn laatste berichten dat mijn nicht een herseninfarct had gehad.
Zij is helaas inmiddels overleden aan een hartinfarct zij laat 2 kinderen van 13 en 18 jaar achter en haar man.
Daar is de laatste tijd eigenlijk al onze vrije tijd in gaan zitten.
En dan nu is vorige week zaterdag mijn oom van 84 jaar plotseling overleden aan een hart stilstand hem hebben we afgelopen donderdag begraven.
Hoop dat het nu toch echt eens ophoudt want dit zijn al 4 overledenen dit jaar.
Jullie zullen dan ook begrijpen dat ik helaas geen kaart heb kunnen maken voor het kleurenkaartenteam vandaar dat ik nu de kaart laat zien die ik voor mij nicht heb gemaakt.
Ik heb nu 14 dagen vakantie en hoop dat ik nu eindelijk weereens toe een kaart maken kom.
Iedereen nog een fijne dag en hopelijk zijn de volgende berichten weer vrolijk.
Liefs,
Pia

14 opmerkingen:

Marfien zei

Hierbij mijn medeleven bij het overlijden van je nicht en je oom.
Een mooie kaart borduren voor haar helpt bij de rouwverwerking. Maak er ook een voor jezelf met een foto erbij, mooi om in te lijsten.

Sientje zei

Dat is wel even heel erg heftig zeg. Ik wens je heel veel sterkte om dit alles een plekje te geven en wens je tegelijkertijd zonnigere tijden toe.

martina's kaartjes zei

heel veel sterkte om dit allemaal een plek te kunnen geven, kan me best voorstellen dat je je niet zo lekker voelt...
hopelijk kan je toch nog een beetje 'genieten' en tot rust komen in je vrije dagen,
een mooie, elegante kaart heb je
grtjs,martina
x

Monique zei

Sterkte!
grtjs

Misseke zei

Schitterend kaartje had je voor je nicht gemaakt Pia. Super triest allemaal. Ik wens jullie heel veel sterkte.

Groetjes,
Misseke

Nancy zei

Hey Pia,

Wat een droevige gebeurtenissen allemaal... Heb deze week zelf ook een nonkel die overleden is op 83-jarige leeftijd. Hij wordt woensdag begraven en ik maakte zijn kerkdienst.
Ik wens je van hieruit veel sterkte, ook aan de kinderen en familie van jouw nicht.

Liefs,
Nancy

Erna Logtenberg zei

Ik wens je heel veel sterkte en logisch dat je geen tijd had om een kaart te maken. Hopelijk kom je in je vakantie een beetje tot rust.
Lieve groetjes Erna

corryskaart zei

hoi pia een erg mooie en stijlvolle kaart en wens je veel geluk voor de toekomst
groetjes corry

Rosina zei

Wat triest allemaal Pia...gecondoleerd met het verlies van je familieleden....hopelijk kan je/i en je familie het allemaal verwerken...het is nogal veel ....
je kaartje is heel mooi en stijlvol...
Hopelijk kan je toch nog genieten van je vrije dagen...

groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Jeetje Pia wat een slecht nieuws allemaal zeg, heftig hoor om al 4 dierbaren te moeten verliezen dit jaar. Heel veel sterkte, ik hoop dat je even tot rust komt de komende 2 weken als je vakantie hebt.
Liefs van Anita

Francisca zei

Heel veel sterkte .
x francisca

Renate zei

Oej, jeetje. Dat is niet zo best. Ik snap helemaal dat er niet veel gebreubel uit je handen komt. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

-xies- Renate.

Ellen zei

Och Pia, wat verdrietig allemaal! Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes, Ellen

Nelly zei

Veel sterkte met het verlies van je dierbare.

Groetjes Nelly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...