Volgers

woensdag 28 mei 2014

Kleurenkaartenteam Muntgroen - fuchsia

Hallo medebloggers,

Hier dan eindelijk weer eens een berichtje van mij.
Ik hoop vanaf nu weer regelmatig iets op mijn blog te kunnen zetten en dan weer reacties van jullie hierop te krijgen.
Het is nu weer de laatste woensdag van de maand dus tijd voor het kleurenkaartenteam.
De kleuren muntgroen en fuchsia gekozen door Nelly vond ik toch nog wel een moeilijk combi waar ik niet echt veel in had.
Het stempelafdrukje wat ik heb gebruikt is van Penny Black en ingekleurd met derwent potloden er zat ook de kleur fuchsia bij dus die heb ik gebruikt maar nu de kaart af is lijkt het toch meer paars???
De foto is niet helemaal naar mij zin gelukt door de lamp die aan was.
Ik ga vast en zeker ook vandaag bij jullie creaties een kijkje en ik zeg gewoon tot gauw weer op mijn blog!

Liefs Pia

27 opmerkingen:

ScrapLouise zei

Leuk kaartje!.


gr.LOuise

martina's kaartjes zei

fijn dat je tijd gevondenhebt om toch mee te doen !
een hele leuke en grappige kaart heb je hier ! mooi
blij met je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
groetjes, Martina
x

Ellen zei

Wat een ontzettend leuk afdrukje heb je gebruikt voor dit kaartje! Enig.
Fijne dag, Ellen

Nelly zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt in de kleuren van het kleurenkaart team.

Groetjes en een fijne dag vandaag !!

Nelly

Nelleke zei

Mooie kaart geworden, het afdrukje is ook zo schattig. groetjes, Nelleke

Marfien zei

Een vrolijk kaartje Pia

jolanda zei

prachtige kaart

Rosina zei

Heel leuk kaartje weer Pia...wat een lief stempeltje en ook heel mooi ingekleurd....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Pia,
Welkom terug in blogland. Fijn dat je er weer bij bent...
Je kaart is toch wel leuk geworden hoor!

Liefs,
Nancy

corryskaart zei

hoi pia
een vrolijke kaart met erg lieve afbeelding
groetjes corry

Sientje zei

Wat een leuk stempelafdrukje. En ja tandpasta met mint smaak moet ook een mintkleurtje hebben ;) Leuke kaart.

Misseke zei

Prachtige kaartje heb je gemaakt Pia. Schattig mooi gekleurd stempeltje en superleuk met al die bloemetjes -super gedaan.
Groetjes,
Misseke

Danoesja zei

Hoi Pia
Wat een mooie vrolijke kaart met die leuke muisjes.
Lieve groetjes, Danoesja

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een grappige kaart heb je gemaakt met z'n leuke stempel.

Liefs Bep ☺ ☺ ☺

Ans Gilbert zei

Hoi Pia,
wat is je kaartje leuk geworden, leuke stempel heb je gebruikt, ik vond de kleurencombi ook erg moeilijk,groetjes Ans

Claudia Rogier zei

Hoi,

Schitterende kaart.

grtjs
Claudia

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.

Liefs Bep ☺ ☺ ☺

Mariken zei

Wat een lief kaartje, mooi gedaan!
Groetjes en fijne avond, Mariken

GerJanne zei

Hoi Pia,
ja dat was lang geleden zeg! Gaat het allemaal goed? En je man, heeft hij weer/nog werk?
Je kaartje is helemaal leuk! Wat een geweldig leuk stempeltje heb je gebruikt. Toppie!
GerJanne

SandraW zei

Een leuke vrolijke kaart, Pia!

Liefs, San

Miranda Mols zei

Die muisjes blijven enig. Leuk hoor.

Ans S. zei

Mooie kaart, Pia, wat een schattig stempeltje heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Lisbeth van den heuvel zei

hoi
leuk kaartje in deze kleurencombi
grtjs lisbeth

Renate zei

En het is je toch weer gelukt ome een super leuk kaartje te maken. Hopelijk tot snel.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kaart Pia, top weer.
Liefs van Anita

Erna Logtenberg zei

Hoi Pia, je kaartje is toch erg schattig geworden hoor! Superleuk die penny black stempels he, Lieve groetjes, Erna

Francisca zei

Zeer leuk , met penny black stempeltje zit het altijd goed vind ik . Want die zijn zo schattig .
Groetjes,
Francisca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...