Volgers

zondag 29 juni 2014

Kleurenkaartenteam vergeten

Ik kom er net achter dat afgelopen woensdag de laatste woensdag van de maand was.
Helemaal vergeten ik had nl. in mijn hoofd zitten dat dat aanstaande woensdag was.
Sorry de volgende keer ga ik het in mijn agenda zetten dat ik het niet vergeet.
Op mijn werk is het momenteel druk met allerlei dingen afsluiten en opstarten voor het nieuwe schooljaar.
In mijn vorige berichtje zei ik dat Patrick weer op gesprek moest maar hij is het helaas niet geworden.
Hoop toch echt dat er wel snel iets gaat komen voor hem.
Het kaartje voor vandaag heb ik al enige tijd geleden gemaakt.
Het stempelafdrukje is van Mo Manning en ingekleurd met Derwent potloden achter dit afdrukje zit een label die eruit kan.
Iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende keer!
Pia

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat jammer dat Patrick het niet is geworden, ik hoop ook dat hij snel weer werk zal vinden. Je kaartje is mooi Pia.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi pia
wat een lieve leuke kaart met dit stelletje erop!!
groetjes corry

GerJanne zei

Hoi Pia,
het is een heel leuk kaartje geworden. Soms kom je er inderdaad te laat achter dat de laatste woensdag alweer voorbij is....
We blijven duimen voor Patrick hoor!
Groetjes,
GerJanne

Misseke zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Pia - een mooi geheel.
We duimen voor Patrick ;).

Groetjes,
Misseke

jolanda zei

mooie kaart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...