Volgers

zondag 15 juni 2014

Vaderdag

Hallo medebloggers en alweer een week voorbij de zomervakantie begint nu toch echt op te schieten.
Voor vandaag natuurlijk een vaderdagkaart het afdrukje is van Karban en ingekleurd met Derwent potloden.
Vrijdag hadden we al vader gevierd bij mijn schoonouders zijn we heerlijk wezen chinezen en daarna natuurlijk de wedstrijd Nederland - Spanje gekeken.
Straks gaan we nog naar mijn ouders voor Vaderdag en gaan we lekker asperges eten.
Verder heb ik ook nog goed nieuws want Patrick moet morgen op sollicitatie gesprek om 10.30 uur gaan jullie mee duimen dat het nu eindelijk eens wat gaat opleveren.
ik wens iedereen nog een hele fijne zonnige Vaderdag en ik hoop dat ik jullie snel goed nieuw kan vertellen!
Liefs Pia

10 opmerkingen:

Mieke zei

Hele leuke mannenkaart!
Veel succes voor Patrick met zijn sollicitatiegesprek!

Diny zei

Wat een leuk kaartje Pia....mooi plaatje heb je gevonden.
Veel succes voor de sollicitant....en maar hopen dat het
deze keer goed afloopt voor hem!

Groetjes Diny

Anita Meijer zei

Wat een mooie vaderdagskaart Pia, top en toi, toi, toi voor Patrick morgen, ik zal voor hem duimen.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

een hele leuke, geslaagde kaart
grtjs,martina
x

Rosina zei

Heel mooi kaartje Pia voor vaderdag...leuk plaatje en mooi ingekleurd die sjieke auto...
succes met het sollicitatiegesprek van Patrick....we duimen mee hoor.....


groetjes Rosina

jolanda zei

prachtige kaart

Grietje Jansen zei

Mooie kaart met zo'n flitsende auto erop.

Grietje

Nadine zei

Leuk kaartje Pia!

Erna Logtenberg zei

Leuk Pia! Lieve groetjes Erna

jaimie zei

Hallo,

Toffe kaart!

Groetjes,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...