Volgers

zaterdag 23 augustus 2014

Aardbeien

Zo de 6 weken vakantie zitten er weer op vanaf maandag moeten we er weer tegenaan heb eigenlijk nog helemaal geen zin.
Maar als we weer eenmaal bezig zijn is het ook wel weer goed zo.
Afgelopen weekend zijn we nog voor een paar nachtjes naar Deurne geweest was erg gezellige.
Ben ook nog bij Nellie Snellen geweest wat een paradijs is dat zeg weer veel te veel gekocht hihihihi.
Verder zijn we naar de kasteeltuin van Arcen geweest wat prachtig is het daar (zie ook de foto's).
De kaart die ik nu aan jullie laat zien heb ik in de vakantie gemaakt vind hem zelf een beetje saai en jullie?

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, en de foto's zijn ook
heel erg mooi ☺
Hier begint dinsdag de school weer..

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

martina's kaartjes zei

fijn te lezen dat je een leuke tijd achter de rug hebt en inderdaad, voor iedereen zal de werktijd stilletjesaan terug aanvatten
een hele mooie, geslaagde kaart,
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi pia
wat een vrolijke kaart en ja aan alles komt een einde dus ook aan de vakantietijd, leuke foto's want daar gaat waarschijnlijk mijn dochter met gezin wonen,haha
groetjes corry

Diny zei

Ik vind je kaartje er leuk uitzien hoor Pia!

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

GerJanne zei

Hoi Pia,
je kaart is enig. Ik heb die stempel ook, zit ik te bedenken en nog nooit gebruikt.
De tuinen in Arcen zijn heel mooi. Ik ben daar geweest in dezelfde tijd als jij, een paar jaar geleden en dat was genieten.
Groetjes en sterkte weer met werken!
GerJanne

Misseke zei

Valt wel mee hoor Pia, het is een prachtig kaartje.
Groetjes,
Misseke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...