Volgers

woensdag 24 september 2014

Kleurenkaartenteam licht blauw - geel

Zo en weer de laatste woensdag van de maand dus tijd voor het kleurenkaartenteam deze keer zijn de kleuren gekozen door Sientje.
Zij heeft gekozen voor licht blauw - geel ik heb er zelfs 2 creaties meegemaakt.
De eerste is een kaart waarbij ik mallen van Marianne Design heb gebruikt.
De tweede creatie die ik heb gemaakt is een cadeauzakje ook met een mal van Marianne Design.
Hoop dat Martina me deze keer wel op de lijst heeft gezet want de vorige keer was dit mis gegaan.
Ik wens iedereen een fijne dag en tot blogs!

24 opmerkingen:

lenywim35 zei

Jij hebt er twee mooie creaties van gemaakt. Ik hoop de volgende keer weer mee te doen. Waardeloos hoor, als je niets mag - of bijna niets - mag doen. Ik moet het met oude kaarten doen, die ik er op kan zetten. Maar mijn voorraad raakt uitgeput.
gr leny

Marijke zei

Ja dat is jammer als je niet op de lijst staat heb ik ook een keertje meegemaakt. Maar nu wel en je creaties zijn super. Die met de poezen vind ik erg leuk en zeker omdat je er nog iets in kan doen. Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Pia,

Wat een leuke kaart en een nog leuker zakje...
Bij mij stond je op de lijst hoor... Zonde dat je dan vorige maand minder reacties had...

Liefs,
Nancy

chantal zei

zeer mooie kaarten. Het geldenvelopje is schitterend!
liefs Chantal

Diny zei

Oh...wat heb jij twee mooie creaties gemaakt Pia.....heel erg leuk gedaan!

Groetjes Diny

corryskaart zei

hoi pia
zo ji gelijk twee mooie creaties? met prachtige mallen
groetjes corry

Erna Logtenberg zei

Je staat er op hoor! En je creaties zijn hartstikke leuk! Lieve groetjes Erna

Claudia Rogier zei

Hoi,

Je heb er 2 prachtige kaartjes van gemaakt.

grtjs
Claudia

Nelly zei

Wat een leuke kaart in de kleuren van het kleuren kaart team.
Heel mooi gemaakt.

Groetjes Nelly

Yvonne van Bruggen zei

Wat mooi gedaan Pia! Ziet er heel leuk uit!
Groetjes, Yvonne

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een mooie en leuke creaties heb je gemaakt in de KKT kleuren geweldig.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Mariken zei

Heel mooi gedaan, die zachte kleuren zijn tof bij elkaar!
Gr-x-jes, Mariken

Ellen zei

Twee geel-lichtblauwe creaties, wat een ijver ;) Allebei heel leuk, vooral die met de katten voorop.
Fijne avond, Ellen

Jantine zei

Mooie kaartjes,
Jammer dat je vorige maand gemist bent. Deze keer beter :-)
Groetjes,
Jantine

Ans S. zei

Schitterende kaart en je cadeauzakje is ook super mooi geworden.

Groetjes Ans

Danoesja zei

Hoi Pia
Wat een leuke kaart en een heel leuk cadeauzakje, erg mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Danoesja

franicsa zei

Je bent ijverig geweest ....twee kaarten om mee te showen .Zer zijn heel leuk geworden . Dat met het zakje vind ik zeer leuk .
Groetjes,
Francisca

Renate zei

Je laat ons vandaag 2 super leuke creaties zien. Het cadeauzakje i echt een toppertje.

-xies- Renate.

Erica ♥ zei


Hoi Pia,

Mooi gemaakt hoor je kaart ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Colien zei

Twee mooie creaties, heel geslaagd in de aangegeven kleurtjes!
grtz Colien

Rosina zei

2 hele leuke creaties Pia vooral het cadeauzakje is schitterend....TOP!!!

groetjes Rosina

Misseke zei

2 prachtige creaties Pia - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Grietje Jansen zei

Twee geslaagde creaties, vooral het zakje is ook erg leuk.

Grietje

Nelleke zei

Ik zag hem woensdag al even maar nu helemaal. Leuk zo en die katten zijn zo mooi he? Groetjes, Nelleke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...