Volgers

vrijdag 3 oktober 2014

Love

hallo bloggers,

Wat een prachtige vandaag zeg en ik ben nog vrij ook.
Vanmorgen toch maar de keuken goed schoongemaakt samen met mijn moeder.
Mijn man en vader hebben buiten geschilderd en de rolluiken schoonmaak gemaakt.
Vanmiddag ook nog maar een was aangezet en mijn bureau wat opgeruimd en dan kan ik morgen of zondag aan de knutsel heb er helemaal zin in.
Voor vandaag heb ik een vintagekaart ben erg benieuwd weer naar jullie reacties.
Iedereen een fijne zonnige dag en tot snel!

Pia

7 opmerkingen:

Rosina zei

Wat leuk Pia dat je keuken en de buitenboel weer spic en span zijn....en nog gezellig ook samen aan de poets....
Je vintagekaartje is een echt toppertje.... heel romantisch....

Groetjes Rosina

Diny zei

Wat heb je een leuke vintage kaart gemaakt Pia!
Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel mooi vintagekaartje! EN jij boft enorm met dat mooie weer zeg! Ben je vrij, krijg je zo'n prachtige dag cadeau!
GerJanne

corryskaart zei

hoi pia
een erg mooie en vooral romantische vintagekaart, ziet er geweldig uit
groetjes corry

Misseke zei

Hij is prachtig Pia - supermooi samengesteld en gedaan.
Groetjes,
Misseke

jolanda zei

mooie kaart

Renate zei

Mooi gemaakt. Super hoe je de bloemen laat terugkomen in het plaatje, designpapier, en enbellishment.

-xies- Renate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...