Volgers

woensdag 1 oktober 2014

Vandaag is jouw verjaardag

Zo en daar zijn we weer met een nieuwe kaart nou ja nieuw ik heb hem in de zomervakantie gemaakt.
Het stempeltje dat ik heb gebruikt is van Penny Black.
Ik had dit kaartje gemaakt voor mijn neefje die morgen jarig is ben benieuwd of hij hem leuk vindt.
Verder heb ik mijn blog lay out vernieuwd ik ben er zelf helemaal tevreden over.
Ik moet nog 1 dag werken en dan heb ik heerlijk een lang weekend ik verheug me er echt op.
Hoop dan weer eens lekker te kunnen knutselen en de resultaten zien jullie dan wel weer op mijn blog.
Wat mij nog rest is jullie een fijne avond wensen.

9 opmerkingen:

Ellen zei

Hij is leuk Pia...lekker vrolijk en je neefje zal dat ook vinden.
Geniet van je dagen.
Liefs Ellen

Diny zei

Wat een vrolijke kinderkaart heb je gemaakt Pia....ziet er fleurig en kleurig uit!

Groetjes Diny

Christine zei

Heel leuk kaartje Pia! Daar zal je neefje vast blij mee zijn. Geniet van je lange weekend!
Liefs
Christine

Erica ♥ zei


Hoi Pia,

Wat is je blogje gezellig !
En dan ook nog eens zo'n leuke kaart,
toppie hoor ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Erica ♥ zei


Hoi Pia,

Wat is je blogje gezellig !
En dan ook nog eens zo'n leuke kaart,
toppie hoor ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

GerJanne zei

Hai Pia,
je blog ziet er sowieso heel mooi uit!!
En je kaartje is weer vrolijk en het afdrukje enig!!
Wat lekker dat je een lang weekend hebt! Zomaar? Geniet er maar van! Vrijdag schijnt het ook prachtig weer te worden!
GerJanne

Rosina zei

Heel leuk kaartje heb je voor je neefje gemaakt Pia....mooi ingekleurd stempeltje ook...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

jolanda zei

mooie kaart

Misseke zei

Een pracht van een kaart is het geworden Pia - supermooi gedaan.
Je blogje ziet er gezellig uit zo.
Groetjes,
Misseke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...